Fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
29
Fotografie z posvícení 2022
30
Občerstvení v klubovně u hřiště má otevřeno od pondělí 29.8. do neděle 4.9.2022
31 1
Nevyvezené popelnice neuklízejte, budou vyvezeny do konce týdne
2
Nábor dětí do fotbalového oddílu FK Vysoká nad Labem podzim 2022
3
Pozvánka na fotbal v sobotu 3.9.2022
4
Klubové zkoušky retrieverů 2022
5
Obecní úřad bude dnes otevřen až od 9 hodin
6
Možnost uložení přebytečné zeminy
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
Vysocký ironman 2022
Bazar starých knih bude až do konce září
19
Kominík ve Vysoké 2022
20
Kominík ve Vysoké 2022
Změna otevírací doby rozhledny Milíř
Občerstvení v klubovně u hřiště má otevřeno od pondělí 19.9. do neděle 25.9.2022
21
Kominík ve Vysoké 2022
Rozvoz obědů od 1.11.2022
Změna otevírací doby rozhledny Milíř
22
Změna otevírací doby rozhledny Milíř
23
Prodej pstruhů bude v pátek 23. září v 16 hodin
Rozhledna bude otevřena již v pátek
24
Pozvánka na fotbal v sobotu 24.9.2022
25
26
Výsledky voleb do zastupitelstva obce Vysoká nad Labem 23. a 24.9.2022
Občerstvení v klubovně u hřiště má otevřeno od pondělí 26.9. do neděle 2.10.2022
27
Fotografie z akce Vysocký ironman
28
Pohřebačský jarmark 2022
29 30
Humanitární sbírka ošacení 2022
Parkování v obytné zóně začíná být velkým problémem
Co se děje v pátek 30. 9. a o víkendu 1. a 2. 10. 2022
1
Podzimní sběr odpadu 2022
Humanitární sbírka ošacení 2022
Knižní bazar končí v sobotu 1.10.2022
Co se děje v pátek 30. 9. a o víkendu 1. a 2. 10. 2022
2
Co se děje v pátek 30. 9. a o víkendu 1. a 2. 10. 2022
Drobečková navigace

Úvod > Obec > Aktuality > Rozhodnutí o provozu obecního úřadu

Rozhodnutí o provozu obecního úřadu



Datum konání:
20.4.2020
Datum ukončení:
26.4.2020

Obecní úřad obce Vysoká nad Labem s platností od 20.4.2020 obnovuje svou činnost ve standardních úředních hodinách.

Celý text rozhodnutí je ke stažení zde: rozhodnutí o provozu úřadu od 20.4..pdf

Prosíme občany, aby:

  • kvůli záležitostem, které jdou vyřídit telefonicky, E-mailem či jinak, nechodili na úřad
  • nevstupovali do úřadu bez roušky
  • používali dezinfekci rukou umístěnou v předsíni úřadu
  • dodržovali odstupy 2 m
  • platili převodem na účet či kartou
  • měli trpělivost, protože v kanceláři bude vždy jen jeden pracovník

Upozorňujeme, že výše uvedené může být kdykoli operativně změněno v reakci na aktuální vývoj situace.