Fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
27
Harmonogram uvolnění podnikatelských a jiných činností 24.4.2020
Nařízení vlády ze dne 24.4.2020
Informace z Královéhradecké provozní
28
Harmonogram uvolnění podnikatelských a jiných činností 24.4.2020
Nařízení vlády ze dne 24.4.2020
Informace z Královéhradecké provozní
29
Harmonogram uvolnění podnikatelských a jiných činností 24.4.2020
Nařízení vlády ze dne 24.4.2020
Informace z Královéhradecké provozní
30
Harmonogram uvolnění podnikatelských a jiných činností 24.4.2020
Nařízení vlády ze dne 24.4.2020
Informace z Královéhradecké provozní
1
Informace z Královéhradecké provozní
2
Informace z Královéhradecké provozní
3
Informace z Královéhradecké provozní
4 5
Provoz MŠ bude obnoven od úterý 5.5.2020 v omezeném režimu
6
Provoz MŠ bude obnoven od úterý 5.5.2020 v omezeném režimu
Zápis dětí do MŠ Vysoká nad Labem
7
Vzpomínka na 7. květen 1945
Zápis dětí do MŠ Vysoká nad Labem
Sběr separovaného odpadu budou opět provádět pracovníci obce
Hlášení čtvrtek 7.5. v 16 hodin a v 16:30 hodin
8 9 10
11
Usnesení vlády ČR o postupném uvolňování opatření
Režim sportovního areálu od 11.5.2020
Sport klub u fotbalového hřiště zahajuje provoz!
Provoz občanské vybavenosti od 11.5.2020
12
Režim sportovního areálu od 11.5.2020
Sport klub u fotbalového hřiště zahajuje provoz!
Provoz občanské vybavenosti od 11.5.2020
13
Režim sportovního areálu od 11.5.2020
Sport klub u fotbalového hřiště zahajuje provoz!
Provoz občanské vybavenosti od 11.5.2020
14
Režim sportovního areálu od 11.5.2020
Sport klub u fotbalového hřiště zahajuje provoz!
Provoz občanské vybavenosti od 11.5.2020
15
Provoz občanské vybavenosti od 11.5.2020
Hlášení pátek 15.5.2020 v 17 hodin
16
Provoz občanské vybavenosti od 11.5.2020
Sběr železného šrotu bude v sobotu 16.5.2020
Co se děje o víkendu 16.5. a 17.5.2020
Hlášení sobota 16.5.2020 v 9 a v 10 hodin
17
Provoz občanské vybavenosti od 11.5.2020
Co se děje o víkendu 16.5. a 17.5.2020
18
Provoz občanské vybavenosti od 11.5.2020
Workoutové i dětské hřiště je dokončeno
Našel se papoušek!
19 20
Upozornění - poslední možnost uhradit poplatky za odpady!
Ztratila se kočička
Pivovar Beránek dnes nepřijede
Provozní doba Sport klubu na hřišti, pozvánka na kýtu
21
Upozornění - poslední možnost uhradit poplatky za odpady!
Provozní doba Sport klubu na hřišti, pozvánka na kýtu
22
Budou prováděny odečty elektřiny
Provozní doba Sport klubu na hřišti, pozvánka na kýtu
23
Budou prováděny odečty elektřiny
24
Budou prováděny odečty elektřiny
25
Budou prováděny odečty elektřiny
Obnovení provozu školních linek hradecké MHD od pondělí 25. května 2020
Co všechno se smí od 25.5.2020
26
Budou prováděny odečty elektřiny
Co všechno se smí od 25.5.2020
27
Budou prováděny odečty elektřiny
Co všechno se smí od 25.5.2020
28
Budou prováděny odečty elektřiny
Co všechno se smí od 25.5.2020
29
Budou prováděny odečty elektřiny
Co všechno se smí od 25.5.2020
Sport klub u hřiště zve na grilování
Dva psi se toulají na Podlesí
30
Budou prováděny odečty elektřiny
Co všechno se smí od 25.5.2020
31
Budou prováděny odečty elektřiny
Co všechno se smí od 25.5.2020
Drobečková navigace

Úvod > Úřad > Elektronická podatelna

Elektronická podatelna

Elektronické podání pošty je možné prostřednictvím níže uvedeného formuláře, e-mailové zprávy nebo na technickém nosiči dat (usb flash). Nosič můžete doručit do podatelny Obecního úřadu v úřední hodiny. Na jednom technickém nosiči dat smí být pouze jedno podání a jeho přílohy.

Poznámka: v případě elektronického podpisu nutno používat zaručené elektronické podpisy a kvalifikované certifikáty vydávané akreditovanými poskytovateli certifikačních služeb. Další informace o elektronickém podpisu najdete na www.ica.cz.

Adresa elektronické podatelny: starosta@vysoka-nad-labem.cz

Požadavky na elektronická podání:
Pokud je přílohou soubor, obecní úřad akceptuje soubory ve formátech: *.HTML (hypertextový dokument), *.TXT (prostý text), *.RTF (dokument v textovém standardu RTF), *.PDF (dokument ve formátu Adobe Acrobat), *.DOC a DOCX (dokument MS Word), *.XLS a XLSX (dokument MS Excel). *.ODT nebo *.ODS (dokument Open Office), případně v běžném grafickém formatu nebo ve formátu *.ZIP a *.RAR.
Jednou zprávou (nebo na jednom technickém nosiči dat) zasílejte pouze jedno podání. Maximální velikost přílohy pro elektronické podání (mimo technický nosič) je 10 MB.

Vámi zadané osobní údaje budeme zpracovávat za účelem odpovědi. Bližší informace naleznete v zásadách zpracování osobních údajů

Adresa pro osobní podání a pro příjem podání na technických nosičích dat:

Obec Vysoká nad Labem
Vysoká nad Labem 22
503 31 Vysoká nad Labem

Úřední hodiny pro osobní podání a pro příjem podání na technických nosičích dat:

Pondělí   8:00 - 11:30 12:30 - 18:00
Úterý    8:00 - 11:30  odpoledne po dohodě  
Středa  8:00 - 11:30 12:30 - 18:00

 

Příjem a zpracování elektronikých podání:

Obdrží-li elektronická podatelna elektronické podání, vyrozumí o tom odesilatele e-mailovou zprávou, odeslanou na adresu uvedenou v podání. Obsah zprávy je dán výsledkem prvotních kontrol e-podání z hlediska čitelnosti, přítomnosti e-podpisu, přítomnosti viru atd. Neprojde-li e-podání některou kontrolou, není e-podatelnou přijato a ve zprávě je pak uveden konkrétní důvod. Vypsány jsou i identifikační údaje e-podání.

Pokud si odesilatel vymíní zaslání zprávy o přijetí podání v listinné podobě, elektronická podatelna mu zprávu v této podobě odešle.

Pokud si odesilatel vymíní, může být další komunikace s Obecním úřadem vedena výhradně v listinné podobě.

Po přijetí elektronického podání je elektronická písemnost podána do spisové služby úřadu. Dlaší postup je již stejný jako u běžného podání.

Zpracování elektronických podání se řídí příslušnými zákonnými normami a standardem ISVS pro provoz elektronických podatelen ve vztahu k používání zaručeného elektronického podpicu (vydal ÚVIS č.016/01.01)