Fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
30
Pálení čarodějnic
Co se děje v nejbližších dnech 27.4. - 1.5.2018
Omezení provozní doby obecního úřadu 30.4.2018
Hlášení pondělí 30.4. v 16 a v 17 hodin
1
Co se děje v nejbližších dnech 27.4. - 1.5.2018
2
Otevření zubní ordinace ve Vysoké
Fotografie z čarodějnic
3 4
Nalezené klíče od automobilu
5
Co se děje v nejbližších dnech 5.5.2018 - 7.5.2018
Hlášení sobota 5.5. v 16 hodin
6
Co se děje v nejbližších dnech 5.5.2018 - 7.5.2018
7
Vzpomínka na tragické události 7.5.1945
Co se děje v nejbližších dnech 5.5.2018 - 7.5.2018
Hlášení pondělí 7.5. v 16 hodin
8
Fotbalový turnaj minipřípravek
9 10 11
Co se děje v pátek 11.5. a o víkendu 12. a 13.5.2018
12
Co se děje v pátek 11.5. a o víkendu 12. a 13.5.2018
Hlášení sobota 12.5. v 16 hodin
13
Co se děje v pátek 11.5. a o víkendu 12. a 13.5.2018
14 15 16
Stavba cyklostezky z Hradce Králové do Vysoké nad Labem začne v červnu 2018.
17
Stavba cyklostezky z Hradce Králové do Vysoké nad Labem začne v červnu 2018.
18
Stavba cyklostezky z Hradce Králové do Vysoké nad Labem začne v červnu 2018.
Co se děje v pátek 18.5. a o víkendu 19. a 20.5.2018
19
Stavba cyklostezky z Hradce Králové do Vysoké nad Labem začne v červnu 2018.
Co se děje v pátek 18.5. a o víkendu 19. a 20.5.2018
Hlášení sobota 19.5.2018 v 16 hodin
20
Stavba cyklostezky z Hradce Králové do Vysoké nad Labem začne v červnu 2018.
Co se děje v pátek 18.5. a o víkendu 19. a 20.5.2018
21
Stavba cyklostezky z Hradce Králové do Vysoké nad Labem začne v červnu 2018.
22
Stavba cyklostezky z Hradce Králové do Vysoké nad Labem začne v červnu 2018.
Letecké snímky naší obce
23
Stavba cyklostezky z Hradce Králové do Vysoké nad Labem začne v červnu 2018.
24
Stavba cyklostezky z Hradce Králové do Vysoké nad Labem začne v červnu 2018.
25
Oznámení o termínech provádění pravidelných odečtů
Stavba cyklostezky z Hradce Králové do Vysoké nad Labem začne v červnu 2018.
26
Oznámení o termínech provádění pravidelných odečtů
Stavba cyklostezky z Hradce Králové do Vysoké nad Labem začne v červnu 2018.
Co se děje o víkendu 26. a 27.5.2018
27
Oznámení o termínech provádění pravidelných odečtů
Stavba cyklostezky z Hradce Králové do Vysoké nad Labem začne v červnu 2018.
Co se děje o víkendu 26. a 27.5.2018
28
Oznámení o termínech provádění pravidelných odečtů
29
Oznámení o termínech provádění pravidelných odečtů
30
Oznámení o termínech provádění pravidelných odečtů
Obec Vysoká nad Labem přijme zaměstnance
31
Oznámení o termínech provádění pravidelných odečtů
Obec Vysoká nad Labem přijme zaměstnance
1
Oznámení o termínech provádění pravidelných odečtů
Upozornění pro majitele psů a koček.
Obec Vysoká nad Labem přijme zaměstnance
2
Setkání historických velocipedů
Oznámení o termínech provádění pravidelných odečtů
Obec Vysoká nad Labem přijme zaměstnance
Co se děje v pátek a o víkendu 2. a 3. června 2018
Hlášení sobota 2.6.2018 v 16 hodin
3
INFORMACE O PLÁNOVANÉM PŘERUŠENÍ DODÁVKY ELEKTŘINY
Oznámení o termínech provádění pravidelných odečtů
Dětský den 2018
Hasiči zajistili na dětský den zajímavý program
Obec Vysoká nad Labem přijme zaměstnance
Co se děje v pátek a o víkendu 2. a 3. června 2018
Hlášení neděle 3.6.2018 v 13, 14 a v 15 hodin
Drobečková navigace

Úvod > Úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    Pondělí   8:00 - 11:30 
    12:30 - 18:00  
    Úterý    8:00 - 11:30  odpoledne po dohodě  
    Středa  8:00 - 11:30    12:30 - 18:00   
    Čtvrtek  8:00 - 11:30  odpoledne po dohodě  
    Pátek  8:00 - 11:30  odpoledne po dohodě  
  2. Telefonické podání: +420 495 580 130
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu info@vysoka-nad-labem.cz,  elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad Vysoká nad Labem, Vysoká nad Labem 22, 503 31 Vysoká nad Labem.

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

Pondělí   8:00 - 11:30 
12:30 - 18:00  
Úterý    8:00 - 11:30  odpoledne po dohodě  
Středa  8:00 - 11:30    12:30 - 18:00   
Čtvrtek  8:00 - 11:30  odpoledne po dohodě  
Pátek  8:00 - 11:30  odpoledne po dohodě  


Telefonické podání:
+420 495 580 130
Poštou na adresu Obecní úřad Vysoká nad Labem, Vysoká nad Labem 22, 503 31 Vysoká nad Labem.
Elektronicky na e-mail: info@vysoka-nad-labem.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: h7xbrwr
Elektonickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě
  • Poštou na adresu Obecní úřad Vysoká nad Labem, Vysoká nad Labem 22, 503 31 Vysoká nad Labem.
  • Formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní úřad - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní úřad není schopen zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Položka Sazba
hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.)

250,00 Kč

fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A4, 1 str)

4,00 Kč

paušál provozních nákladů (materiál, energie)

60,00 Kč

ostatní náklady

dle skutečně
vynaložených nákladů

Formuláře

Formuláře obecního úřadu