Fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
24 25 26
Informace Krajské hygienické stanice k problematice epidemie koronaviru
27
Informace Krajské hygienické stanice k problematice epidemie koronaviru
28
Informace Krajské hygienické stanice k problematice epidemie koronaviru
29
Informace Krajské hygienické stanice k problematice epidemie koronaviru
1
Dětský karneval na Hubertu 2020
Informace Krajské hygienické stanice k problematice epidemie koronaviru
Co se děje o víkendu 29.2. a 1.3.2020
2
Informace Krajské hygienické stanice k problematice epidemie koronaviru
3
Informace Krajské hygienické stanice k problematice epidemie koronaviru
4
Informace Krajské hygienické stanice k problematice epidemie koronaviru
Informace hejtmana k problematice koronaviru
5
Informace Krajské hygienické stanice k problematice epidemie koronaviru
Informace hejtmana k problematice koronaviru
6
Informace Krajské hygienické stanice k problematice epidemie koronaviru
Informace hejtmana k problematice koronaviru
7
Informace hejtmana k problematice koronaviru
8
Informace hejtmana k problematice koronaviru
9
Informace hejtmana k problematice koronaviru
10
Mimořádná opatření Ministerstva zdravotnictví ČR
11
Mimořádná opatření Ministerstva zdravotnictví ČR
Nejezdí školní linky autobusů
12
Uzavření mateřské školy a sportovního areálu
13
Otevření Sport klubu PROBĚHNE V OMEZENÉM REŽIMU
Uzavření mateřské školy a sportovního areálu
Provozní doba Sport klubu u fotbalového hřiště
14
Zrušení fotbalového utkání 14.3.2020
Uzavření mateřské školy a sportovního areálu
15
Uzavření mateřské školy a sportovního areálu
16
OMEZENÍ PROVOZU AUTOBUSOVÝCH LINEK - DOPLNĚNÍ
Omezení provozu úřadu
Platby za odpady plaťte, prosím, bankovním převodem
17
Platby za odpady plaťte, prosím, bankovním převodem
Doporučení seniorům nevycházet, pomoc při zajištění životních potřeb.
18
Doporučení seniorům nevycházet, pomoc při zajištění životních potřeb.
Rozhodnutí hejtmana o povinném nošení roušek
19
Doporučení seniorům nevycházet, pomoc při zajištění životních potřeb.
Mezi 10. a 12. hodinou smí do obchodů jen senioři nad 65 let
Pro uložení větví a bioodpadu můžete využít i recyklační středisko Ve Mlejnku
20
Doporučení seniorům nevycházet, pomoc při zajištění životních potřeb.
Humanitární sbírka ošacení proběhne v ohlášeném termínu
Aktuální provoz obchodů a pošty v souvislosti s koronavirem
Další aktuální a provozní informace z obce
Hlášení pátek 20.3. v 15 a v 16 hodin
21
ODLOŽENO - VYSOCKÉ ŠIBŘINKY 2020
ZRUŠENO Zabijačkové hody 2020
Doporučení seniorům nevycházet, pomoc při zajištění životních potřeb.
Humanitární sbírka ošacení proběhne v ohlášeném termínu
Aktuální provoz obchodů a pošty v souvislosti s koronavirem
Hlášení sobota 21.3. v 9 a v 10 hodin
22
Doporučení seniorům nevycházet, pomoc při zajištění životních potřeb.
Aktuální provoz obchodů a pošty v souvislosti s koronavirem
23
ZRUŠENO Zvěřinové hody 2020
ZRUŠENO Jarní pingpongový a badmintonový turnaj 2020
Doporučení seniorům nevycházet, pomoc při zajištění životních potřeb.
Aktuální provoz obchodů a pošty v souvislosti s koronavirem
24
Souhrnné informace pro občany obce v souvislosti s koronavirem
Informace občanům ohledně uzavírání smluv se společností TRIDENT EUROPE SE
25
Souhrnné informace pro občany obce v souvislosti s koronavirem
Informace občanům ohledně uzavírání smluv se společností TRIDENT EUROPE SE
DŮLEŽITÉ - pytle se separovaným odpadem nebudou odváženy!
Další informace k separaci odpadů
26
SBĚR VELKOOBJEMOVÉHO A NEBEZPEČNÉHO ODPADU 2020
Souhrnné informace pro občany obce v souvislosti s koronavirem
Informace občanům ohledně uzavírání smluv se společností TRIDENT EUROPE SE
Další informace k separaci odpadů
Smlouvy s TRIDENT EUROPE SE - prodloužení termínu
27
Souhrnné informace pro občany obce v souvislosti s koronavirem
Informace občanům ohledně uzavírání smluv se společností TRIDENT EUROPE SE
Další informace k separaci odpadů
Smlouvy s TRIDENT EUROPE SE - prodloužení termínu
28
Souhrnné informace pro občany obce v souvislosti s koronavirem
Informace občanům ohledně uzavírání smluv se společností TRIDENT EUROPE SE
Další informace k separaci odpadů
Smlouvy s TRIDENT EUROPE SE - prodloužení termínu
Sběr velkoobjemového a nebezpečného odpadu proběhne v plánovaném termínu
Hlášení sobota 28.3.2020 v 10 a v 11 hodin
29
Souhrnné informace pro občany obce v souvislosti s koronavirem
Informace občanům ohledně uzavírání smluv se společností TRIDENT EUROPE SE
Smlouvy s TRIDENT EUROPE SE - prodloužení termínu
Prodej piva ze Stěžer proběhne v neděli od 11 hodin
Hlášení neděle 29.3. v 10:30 hodin
30
Souhrnné informace pro občany obce v souvislosti s koronavirem
Informace občanům ohledně uzavírání smluv se společností TRIDENT EUROPE SE
Smlouvy s TRIDENT EUROPE SE - prodloužení termínu
Zametání krajnic v celé obci
31
Zametání krajnic v celé obci
1
Zametání krajnic v celé obci
2
Zametání krajnic v celé obci
3
informace MŽP o nakládání s odpadem v době koronaviru
4
Pivo z pivovaru Beránek pravidelně ve Vysoké!
informace MŽP o nakládání s odpadem v době koronaviru
5
informace MŽP o nakládání s odpadem v době koronaviru
Drobečková navigace

Úvod > Úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    Pondělí   8:00 - 11:30 
    12:30 - 18:00  
    Úterý    8:00 - 11:30  odpoledne po dohodě  
    Středa  8:00 - 11:30    12:30 - 18:00   
    Čtvrtek  8:00 - 11:30  odpoledne po dohodě  
    Pátek  8:00 - 11:30  odpoledne po dohodě  
  2. Telefonické podání: +420 495 580 130
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu info@vysoka-nad-labem.cz,  elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad Vysoká nad Labem, Vysoká nad Labem 22, 503 31 Vysoká nad Labem.

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

Pondělí   8:00 - 11:30 
12:30 - 18:00  
Úterý    8:00 - 11:30  odpoledne po dohodě  
Středa  8:00 - 11:30    12:30 - 18:00   
Čtvrtek  8:00 - 11:30  odpoledne po dohodě  
Pátek  8:00 - 11:30  odpoledne po dohodě  


Telefonické podání:
+420 495 580 130
Poštou na adresu Obecní úřad Vysoká nad Labem, Vysoká nad Labem 22, 503 31 Vysoká nad Labem.
Elektronicky na e-mail: info@vysoka-nad-labem.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: h7xbrwr
Elektonickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě
  • Poštou na adresu Obecní úřad Vysoká nad Labem, Vysoká nad Labem 22, 503 31 Vysoká nad Labem.
  • Formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní úřad - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní úřad není schopen zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Položka Sazba
hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.)

250,00 Kč

fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A4, 1 str)

4,00 Kč

paušál provozních nákladů (materiál, energie)

60,00 Kč

ostatní náklady

dle skutečně
vynaložených nákladů

Formuláře

Formuláře obecního úřadu