Fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
28
Otevírací doba obecního úřadu přes svátky
PF 2021
29
Otevírací doba obecního úřadu přes svátky
PF 2021
Aktuální informace o onemocnění COVID-19 v naší obci
30
Otevírací doba obecního úřadu přes svátky
PF 2021
Aktuální informace o onemocnění COVID-19 v naší obci
31
Sváteční rozhlížení letos nebude!
Otevírací doba obecního úřadu přes svátky
PF 2021
Aktuální informace o onemocnění COVID-19 v naší obci
1
PF 2021
2
PF 2021
3
PF 2021
4
Upozornění občanky na škodlivost domácích ohňostrojů
5 6
Zpravodaj a anketa o využití autobusů
Aktuální situace o COVID-19 v naší obci
Svoz vánočních stromků a pivovar Beránek
7
Svoz vánočních stromků a pivovar Beránek
8 9 10
11 12
Aktuální počty pozitivních COVID-19 v naší obci k 11.1.2021
13
Tři králové ve Vysoké 2021
Úklid sněhu, problémy s parkováním
Výsledky ankety o možnosti nahradit část spojů MHD regionálními autobusy
Prosím, fotografujte!
14
Tři králové ve Vysoké 2021
Úklid sněhu, problémy s parkováním
Prosím, fotografujte!
15
Tři králové ve Vysoké 2021
Prosím, fotografujte!
Zimní fotografie
16
Tři králové ve Vysoké 2021
Prosím, fotografujte!
Zimní fotografie
17
Prosím, fotografujte!
Zimní fotografie
18
Prosím, fotografujte!
Zimní fotografie
19
Aktuální počty pozitivních COVID-19 v naší obci k 19.1.2021
20
Aktuální počty pozitivních COVID-19 v naší obci k 19.1.2021
21
Aktuální počty pozitivních COVID-19 v naší obci k 19.1.2021
Výsledky Tříkrálové sbírky 2021
22
Aktuální počty pozitivních COVID-19 v naší obci k 19.1.2021
Výsledky Tříkrálové sbírky 2021
23
Aktuální počty pozitivních COVID-19 v naší obci k 19.1.2021
Výsledky Tříkrálové sbírky 2021
24
Aktuální počty pozitivních COVID-19 v naší obci k 19.1.2021
Výsledky Tříkrálové sbírky 2021
25
Provoz OÚ po dobu stavu nouze
Aktuální počty pozitivních COVID-19 v naší obci k 19.1.2021
Výsledky Tříkrálové sbírky 2021
26
Provoz OÚ po dobu stavu nouze
Zimní fotografie od občanů
Aktuální počty pozitivních COVID-19 v naší obci k 26.1.2021
27
Provoz OÚ po dobu stavu nouze
Zimní fotografie od občanů
28
Provoz OÚ po dobu stavu nouze
Zimní fotografie od občanů
29
Provoz OÚ po dobu stavu nouze
Zimní fotografie od občanů
30
Provoz OÚ po dobu stavu nouze
Zimní fotografie od občanů
31
Provoz OÚ po dobu stavu nouze
Zimní fotografie od občanů
Drobečková navigace

Úvod > Úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    Pondělí   8:00 - 11:30 
    12:30 - 18:00  
    Úterý    8:00 - 11:30  odpoledne po dohodě  
    Středa  8:00 - 11:30    12:30 - 18:00   
    Čtvrtek  8:00 - 11:30  odpoledne po dohodě  
    Pátek  8:00 - 11:30  odpoledne po dohodě  
  2. Telefonické podání: +420 495 580 130
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu info@vysoka-nad-labem.cz,  elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad Vysoká nad Labem, Vysoká nad Labem 22, 503 31 Vysoká nad Labem.

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

Pondělí   8:00 - 11:30 
12:30 - 18:00  
Úterý    8:00 - 11:30  odpoledne po dohodě  
Středa  8:00 - 11:30    12:30 - 18:00   
Čtvrtek  8:00 - 11:30  odpoledne po dohodě  
Pátek  8:00 - 11:30  odpoledne po dohodě  


Telefonické podání:
+420 495 580 130
Poštou na adresu Obecní úřad Vysoká nad Labem, Vysoká nad Labem 22, 503 31 Vysoká nad Labem.
Elektronicky na e-mail: info@vysoka-nad-labem.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: h7xbrwr
Elektonickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě
  • Poštou na adresu Obecní úřad Vysoká nad Labem, Vysoká nad Labem 22, 503 31 Vysoká nad Labem.
  • Formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní úřad - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní úřad není schopen zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Položka Sazba
hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.)

250,00 Kč

fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A4, 1 str)

4,00 Kč

paušál provozních nákladů (materiál, energie)

60,00 Kč

ostatní náklady

dle skutečně
vynaložených nákladů

Formuláře

Formuláře obecního úřadu