Fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
27 28 29
Našlo se kotě u hostince U Salavců
30
Oddíly a cvičení pro děti i dospělé od září 2021
1 2
Podzimní sběr velkoobjemového a nebezpečného odpadu - POZOR, ZMĚNA ČASU!
3
4 5 6
Poděkování hasičům za kácení
7 8
Informace k volbám do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR
9
Občerstvení pod rozhlednou bude otevřeno pouze o víkendu
Výsledky voleb do PS Parlamentu ČR ve Vysoké nad Labem
10
Občerstvení pod rozhlednou bude otevřeno pouze o víkendu
Výsledky voleb do PS Parlamentu ČR ve Vysoké nad Labem
11
Výsledky voleb do PS Parlamentu ČR ve Vysoké nad Labem
12 13 14
Environmentálního audit - posouzení vlivu pachových látek z chovu hosp. zvířat Polabí a.s.
15
Prodej pstruhů bude v pátek 15. října
Zveřejnění aktuálních informací z přípravy odkanalizování lokality Podlesí
16 17
Drakiáda a dlabání dýní
18
Fotografie z drakiády a dlabání dýní
Našel se svazek klíčů
19
Penzion Hubert přijme pomocnou sílu
20 21 22 23 24
Obecní bruslení 2021
25
Stavění přetlakové haly proběhlo 24.10.2021
26
Do Vysoké přijede cirkus Wertheim!
27
Do Vysoké přijede cirkus Wertheim!
Zpravodaj 3/2021
28
Nový zpravodaj č 3/2021
29
Uzavření obecního úřadu v pátek 29.10.
30 31
Lampionový průvod strašidel 2021
Dušičky 2021
Drobečková navigace

Úvod > Úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    Pondělí   8:00 - 11:30 
    12:30 - 18:00  
    Úterý    8:00 - 11:30  odpoledne po dohodě  
    Středa  8:00 - 11:30    12:30 - 18:00   
    Čtvrtek  8:00 - 11:30  odpoledne po dohodě  
    Pátek  8:00 - 11:30  odpoledne po dohodě  
  2. Telefonické podání: +420 495 580 130
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu info@vysoka-nad-labem.cz,  elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad Vysoká nad Labem, Vysoká nad Labem 22, 503 31 Vysoká nad Labem.

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

Pondělí   8:00 - 11:30 
12:30 - 18:00  
Úterý    8:00 - 11:30  odpoledne po dohodě  
Středa  8:00 - 11:30    12:30 - 18:00   
Čtvrtek  8:00 - 11:30  odpoledne po dohodě  
Pátek  8:00 - 11:30  odpoledne po dohodě  


Telefonické podání:
+420 495 580 130
Poštou na adresu Obecní úřad Vysoká nad Labem, Vysoká nad Labem 22, 503 31 Vysoká nad Labem.
Elektronicky na e-mail: info@vysoka-nad-labem.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: h7xbrwr
Elektonickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě
  • Poštou na adresu Obecní úřad Vysoká nad Labem, Vysoká nad Labem 22, 503 31 Vysoká nad Labem.
  • Formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní úřad - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní úřad není schopen zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Položka Sazba
hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.)

250,00 Kč

fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A4, 1 str)

4,00 Kč

paušál provozních nákladů (materiál, energie)

60,00 Kč

ostatní náklady

dle skutečně
vynaložených nákladů

Formuláře

Formuláře obecního úřadu