Fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
26
Výsledky voleb do zastupitelstva obce Vysoká nad Labem 23. a 24.9.2022
Občerstvení v klubovně u hřiště má otevřeno od pondělí 26.9. do neděle 2.10.2022
27
Fotografie z akce Vysocký ironman
28
Pohřebačský jarmark 2022
29 30
Humanitární sbírka ošacení 2022
Parkování v obytné zóně začíná být velkým problémem
Co se děje v pátek 30. 9. a o víkendu 1. a 2. 10. 2022
1
Podzimní sběr odpadu 2022
Humanitární sbírka ošacení 2022
Knižní bazar končí v sobotu 1.10.2022
Co se děje v pátek 30. 9. a o víkendu 1. a 2. 10. 2022
2
Co se děje v pátek 30. 9. a o víkendu 1. a 2. 10. 2022
3
Občerstvení v klubovně u hřiště má otevřeno od pondělí 3.10. do neděle 9.10.2022
4 5 6 7 8
Prodej brojlerů
Pozvánka na víkend 8. a 9. října 2022
9
Vysocká drakiáda 2022
Prodej brojlerů
Pozvánka na víkend 8. a 9. října 2022
10
Prodej brojlerů
Fotografie z letošní drakiády jsou umístěny v sekci Fotogalerie
11
Občerstvení v klubovně u hřiště má otevřeno od pondělí 10.10. do soboty 15.10.2022
12 13
Problémy s veřejným osvětlením v lokalitě Jižní svah
14
Našlo se černé kotě
15
Oslava 9. výročí otevření rozhledny Milíř
Pozvánka na víkend 15. a 16. října 2022
16
Pozvánka na víkend 15. a 16. října 2022
17
Oznámení o konání ustavujícího zasedání nově zvoleného zastupitelstva dne 17.10.2022
Fotografie z oslavy 9. výročí otevření rozhledny
18 19 20
Prodej povlečení a prostěradel
21
Prodej pstruhů bude v pátek 21. října v 16 hodin
22
Pozvánka na fotbal v sobotu 22.10.2022
23
24
Varování pro děti - pozor na neznámé lidi!
Varování pro děti - konec poplachu, nic se nestalo.
25 26
Reportáž o naší rozhledně
27
Prodej ovocných stromků ve čtvrtek 27. října od 12:30 hodin.
28
Co se děje o prodlouženém víkendu 28.10. - 30.10.2022
29
Co se děje o prodlouženém víkendu 28.10. - 30.10.2022
30
"Dušičky" budou v neděli 30. října 2022
Co se děje o prodlouženém víkendu 28.10. - 30.10.2022
31
Lampionový průvod strašidel 2022
1
Problémy s přeplněnými kontejnery na bioodpad
Fotografie z lampionového průvodu strašidel
2
Rozhledna je uzavřena, končíme sezónu
3 4
Nový zpravodaj 3-2022
Zpravodaj č. 3-2022
5 6
Drobečková navigace

Úvod > Úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    Pondělí   8:00 - 11:30 
    12:30 - 18:00  
    Úterý    8:00 - 11:30  odpoledne po dohodě  
    Středa  8:00 - 11:30    12:30 - 18:00   
    Čtvrtek  8:00 - 11:30  odpoledne po dohodě  
    Pátek  8:00 - 11:30  odpoledne po dohodě  
  2. Telefonické podání: +420 495 580 130
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu info@vysoka-nad-labem.cz,  elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad Vysoká nad Labem, Vysoká nad Labem 22, 503 31 Vysoká nad Labem.

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

Pondělí   8:00 - 11:30 
12:30 - 18:00  
Úterý    8:00 - 11:30  odpoledne po dohodě  
Středa  8:00 - 11:30    12:30 - 18:00   
Čtvrtek  8:00 - 11:30  odpoledne po dohodě  
Pátek  8:00 - 11:30  odpoledne po dohodě  


Telefonické podání:
+420 495 580 130
Poštou na adresu Obecní úřad Vysoká nad Labem, Vysoká nad Labem 22, 503 31 Vysoká nad Labem.
Elektronicky na e-mail: info@vysoka-nad-labem.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: h7xbrwr
Elektonickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě
  • Poštou na adresu Obecní úřad Vysoká nad Labem, Vysoká nad Labem 22, 503 31 Vysoká nad Labem.
  • Formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní úřad - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní úřad není schopen zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Položka Sazba
hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.)

250,00 Kč

fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A4, 1 str)

4,00 Kč

paušál provozních nákladů (materiál, energie)

60,00 Kč

ostatní náklady

dle skutečně
vynaložených nákladů

Formuláře

Formuláře obecního úřadu