Fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
1
Pozvánka na prodloužený víkend 29. dubna - 1. května 2023
2
Fotografie z čarodějnic 2023
Začínáme sekat obecní travnaté plochy
3
Začínáme sekat obecní travnaté plochy
4
Zápis dětí do mateřské školy proběhne 4. a 5. května
Varování - pozor na zloděje!
5
Zápis dětí do mateřské školy proběhne 4. a 5. května
Varování - pozor na zloděje!
6
Pozvánka na prodloužený víkend 6. - 8. května 2023
Varování - pozor na zloděje!
7
Připomínka tragických událostí v květnu 1945
Pozvánka na prodloužený víkend 6. - 8. května 2023
Varování - pozor na zloděje!
8
Pozvánka na prodloužený víkend 6. - 8. května 2023
Varování - pozor na zloděje!
9
Varování - pozor na zloděje!
10 11
Vysoká nad Labem byla zařazena do soutěže "Náš evropský projekt"!
Rozhledna Milíř je otevřena i ve všední dny
12
Rozhledna Milíř je otevřena i ve všední dny
13
Rozhledna Milíř je otevřena i ve všední dny
Pozvánka na víkend 13. a 14.5.2023
14
Rozhledna Milíř je otevřena i ve všední dny
Pozvánka na víkend 13. a 14.5.2023
15 16 17
Prodej krmného pečiva
18 19
Komu ulétly včely?
20
Zájezd do Polska
Pozvánka na víkend 20. a 21. května 2023
21
Pozvánka na víkend 20. a 21. května 2023
22 23 24 25 26
Od 25. května budou probíhat odečty elektroměrů
27
Od 25. května budou probíhat odečty elektroměrů
Pozvánka na víkend 27. a 28. května
28
Od 25. května budou probíhat odečty elektroměrů
Běh u rozhledny bude v neděli 28.5.2023
Pozvánka na víkend 27. a 28. května
29
Od 25. května budou probíhat odečty elektroměrů
Seno z obecního pozemku
Ve dnech 29. a 30. 5. se vyznačují parkovací místa - prosíme, neparkujte na komunikaci!
30
Od 25. května budou probíhat odečty elektroměrů
Ve dnech 29. a 30. 5. se vyznačují parkovací místa - prosíme, neparkujte na komunikaci!
31
Od 25. května budou probíhat odečty elektroměrů
Platba daně z nemovitostí - upozornění a aktuální informace
1
Od 25. května budou probíhat odečty elektroměrů
Platba daně z nemovitostí - upozornění a aktuální informace
Vyznačení parkovací míst je dokončeno
2
Platba daně z nemovitostí - upozornění a aktuální informace
Vyznačení parkovací míst je dokončeno
3
Platba daně z nemovitostí - upozornění a aktuální informace
Vyznačení parkovací míst je dokončeno
Pozvánka na víkend 3. a 4. června
4
Dětský den 2023
Miss domácí mazlíček 2023
Platba daně z nemovitostí - upozornění a aktuální informace
Vyznačení parkovací míst je dokončeno
Pozvánka na víkend 3. a 4. června
Drobečková navigace

Úvod > Úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    Pondělí   8:00 - 11:30 
    12:30 - 18:00  
    Úterý    8:00 - 11:30  odpoledne po dohodě  
    Středa  8:00 - 11:30    12:30 - 18:00   
    Čtvrtek  8:00 - 11:30  odpoledne po dohodě  
    Pátek  8:00 - 11:30  odpoledne po dohodě  
  2. Telefonické podání: +420 495 580 130
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu info@vysoka-nad-labem.cz,  elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad Vysoká nad Labem, Vysoká nad Labem 22, 503 31 Vysoká nad Labem.

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

Pondělí   8:00 - 11:30 
12:30 - 18:00  
Úterý    8:00 - 11:30  odpoledne po dohodě  
Středa  8:00 - 11:30    12:30 - 18:00   
Čtvrtek  8:00 - 11:30  odpoledne po dohodě  
Pátek  8:00 - 11:30  odpoledne po dohodě  


Telefonické podání:
+420 495 580 130
Poštou na adresu Obecní úřad Vysoká nad Labem, Vysoká nad Labem 22, 503 31 Vysoká nad Labem.
Elektronicky na e-mail: info@vysoka-nad-labem.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: h7xbrwr
Elektonickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě
  • Poštou na adresu Obecní úřad Vysoká nad Labem, Vysoká nad Labem 22, 503 31 Vysoká nad Labem.
  • Formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní úřad - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní úřad není schopen zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Položka Sazba
hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.)

250,00 Kč

fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A4, 1 str)

4,00 Kč

paušál provozních nákladů (materiál, energie)

60,00 Kč

ostatní náklady

dle skutečně
vynaložených nákladů

Formuláře

Formuláře obecního úřadu