Fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
29 30 31 1
Poplatky za popelnice a psy vybíráme od 5. února 2024.
V novém MASkáči je článek o přírodě na Milíři
2
Keramické dílničky únor 2024
Žádost o spolupráci - nelegální těžba
3
Keramické dílničky únor 2024
Čerstvé ovoce a zelenina každou sobotu U Salavců
4
5 6 7
Cvičení s fyzioterapeuty
8 9 10
Myslivecký ples bude 10. února 2024
11
Dětský karneval 2024
12
Fotografie z dětského karnevalu 2024
13 14
Skupinové cvičení pod dohledem fyzioterapeutů
15
PILOXING v zrcadlové tělocvičně
16 17 18
19 20 21 22 23
Prodej pstruhů bude v pátek 23. února v 15:30 hodin
24
U Salavců bude hrát ANILOK - pivní rock
Den na lyžích s Vojenskou zdravotní pojišťovnou
25
26 27 28 29 1 2
Výprodej betonových výrobků ve II. jakosti
3
Drobečková navigace

Úvod > Úřad > Elektronická podatelna

Elektronická podatelna

Elektronické podání pošty je možné prostřednictvím níže uvedeného formuláře, e-mailové zprávy nebo na technickém nosiči dat (usb flash). Nosič můžete doručit do podatelny Obecního úřadu v úřední hodiny. Na jednom technickém nosiči dat smí být pouze jedno podání a jeho přílohy.

Poznámka: v případě elektronického podpisu nutno používat zaručené elektronické podpisy a kvalifikované certifikáty vydávané akreditovanými poskytovateli certifikačních služeb. Další informace o elektronickém podpisu najdete na www.ica.cz.

Adresa elektronické podatelny: starosta@vysoka-nad-labem.cz

Požadavky na elektronická podání:
Pokud je přílohou soubor, obecní úřad akceptuje soubory ve formátech: *.HTML (hypertextový dokument), *.TXT (prostý text), *.RTF (dokument v textovém standardu RTF), *.PDF (dokument ve formátu Adobe Acrobat), *.DOC a DOCX (dokument MS Word), *.XLS a XLSX (dokument MS Excel). *.ODT nebo *.ODS (dokument Open Office), případně v běžném grafickém formatu nebo ve formátu *.ZIP a *.RAR.
Jednou zprávou (nebo na jednom technickém nosiči dat) zasílejte pouze jedno podání. Maximální velikost přílohy pro elektronické podání (mimo technický nosič) je 10 MB.

Vámi zadané osobní údaje budeme zpracovávat za účelem odpovědi. Bližší informace naleznete v zásadách zpracování osobních údajů

Adresa pro osobní podání a pro příjem podání na technických nosičích dat:

Obec Vysoká nad Labem
Vysoká nad Labem 22
503 31 Vysoká nad Labem

Úřední hodiny pro osobní podání a pro příjem podání na technických nosičích dat:

Pondělí   8:00 - 11:30 12:30 - 18:00
Úterý    8:00 - 11:30  odpoledne po dohodě  
Středa  8:00 - 11:30 12:30 - 18:00

 

Příjem a zpracování elektronikých podání:

Obdrží-li elektronická podatelna elektronické podání, vyrozumí o tom odesilatele e-mailovou zprávou, odeslanou na adresu uvedenou v podání. Obsah zprávy je dán výsledkem prvotních kontrol e-podání z hlediska čitelnosti, přítomnosti e-podpisu, přítomnosti viru atd. Neprojde-li e-podání některou kontrolou, není e-podatelnou přijato a ve zprávě je pak uveden konkrétní důvod. Vypsány jsou i identifikační údaje e-podání.

Pokud si odesilatel vymíní zaslání zprávy o přijetí podání v listinné podobě, elektronická podatelna mu zprávu v této podobě odešle.

Pokud si odesilatel vymíní, může být další komunikace s Obecním úřadem vedena výhradně v listinné podobě.

Po přijetí elektronického podání je elektronická písemnost podána do spisové služby úřadu. Dlaší postup je již stejný jako u běžného podání.

Zpracování elektronických podání se řídí příslušnými zákonnými normami a standardem ISVS pro provoz elektronických podatelen ve vztahu k používání zaručeného elektronického podpicu (vydal ÚVIS č.016/01.01)