Fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
1
Fotografie z lampionového průvodu strašidel 2021
2 3 4 5 6 7
8
Výběrové řízení na provozovatele (pachtýře) občerstvení a klubovny u hřiště
9 10
Zastupitelstvo schválilo pravidla pro poskytování dotací z rozpočtu obce pro rok 2022
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
Režim sportovního areálu Vysoká nad Labem - aktuálně
Aktuální epidemiologická situace v obci, opatření na plánovaných akcích
25
Režim sportovního areálu Vysoká nad Labem - aktuálně
Aktuální epidemiologická situace v obci, opatření na plánovaných akcích
26
Režim sportovního areálu Vysoká nad Labem - aktuálně
Prodej pstruhů bude v pátek 26. listopadu
Aktuální epidemiologická situace v obci, opatření na plánovaných akcích
Nouzový stav - aktuální informace
27
Režim sportovního areálu Vysoká nad Labem - aktuálně
Aktuální epidemiologická situace v obci, opatření na plánovaných akcích
28
Společné bruslení 28.11.
Režim sportovního areálu Vysoká nad Labem - aktuálně
Aktuální epidemiologická situace v obci, opatření na plánovaných akcích
Rozsvícení vánočního stromu a mikulášská nadílka + texty písní
29
Režim sportovního areálu Vysoká nad Labem - aktuálně
Přivítání adventu ve Vysoké nad Labem 2021
30
!!!ZRUŠENO!!! Informační seminář „Kotlíkové dotace 2022“
Režim sportovního areálu Vysoká nad Labem - aktuálně
1
Režim sportovního areálu Vysoká nad Labem - aktuálně
2
Režim sportovního areálu Vysoká nad Labem - aktuálně
Ve čtvrtek 2.12.2021. bude kancelář obecního úřadu uzavřena
3
Režim sportovního areálu Vysoká nad Labem - aktuálně
4
Režim sportovního areálu Vysoká nad Labem - aktuálně
5
Režim sportovního areálu Vysoká nad Labem - aktuálně
Drobečková navigace

Úvod > Obec > Aktuality > Rozhodnutí o provozu obecního úřadu

Rozhodnutí o provozu obecního úřadu



Datum konání:
20.4.2020
Datum ukončení:
26.4.2020

Obecní úřad obce Vysoká nad Labem s platností od 20.4.2020 obnovuje svou činnost ve standardních úředních hodinách.

Celý text rozhodnutí je ke stažení zde: rozhodnutí o provozu úřadu od 20.4..pdf

Prosíme občany, aby:

  • kvůli záležitostem, které jdou vyřídit telefonicky, E-mailem či jinak, nechodili na úřad
  • nevstupovali do úřadu bez roušky
  • používali dezinfekci rukou umístěnou v předsíni úřadu
  • dodržovali odstupy 2 m
  • platili převodem na účet či kartou
  • měli trpělivost, protože v kanceláři bude vždy jen jeden pracovník

Upozorňujeme, že výše uvedené může být kdykoli operativně změněno v reakci na aktuální vývoj situace.