Fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
29
Fotografie z posvícení 2022
30
Občerstvení v klubovně u hřiště má otevřeno od pondělí 29.8. do neděle 4.9.2022
31 1
Nevyvezené popelnice neuklízejte, budou vyvezeny do konce týdne
2
Nábor dětí do fotbalového oddílu FK Vysoká nad Labem podzim 2022
3
Pozvánka na fotbal v sobotu 3.9.2022
4
Klubové zkoušky retrieverů 2022
5
Obecní úřad bude dnes otevřen až od 9 hodin
6
Možnost uložení přebytečné zeminy
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
Vysocký ironman 2022
Bazar starých knih bude až do konce září
19
Kominík ve Vysoké 2022
20
Kominík ve Vysoké 2022
Změna otevírací doby rozhledny Milíř
Občerstvení v klubovně u hřiště má otevřeno od pondělí 19.9. do neděle 25.9.2022
21
Kominík ve Vysoké 2022
Rozvoz obědů od 1.11.2022
Změna otevírací doby rozhledny Milíř
22
Změna otevírací doby rozhledny Milíř
23
Prodej pstruhů bude v pátek 23. září v 16 hodin
Rozhledna bude otevřena již v pátek
24
Pozvánka na fotbal v sobotu 24.9.2022
25
26
Výsledky voleb do zastupitelstva obce Vysoká nad Labem 23. a 24.9.2022
Občerstvení v klubovně u hřiště má otevřeno od pondělí 26.9. do neděle 2.10.2022
27
Fotografie z akce Vysocký ironman
28
Pohřebačský jarmark 2022
29 30
Humanitární sbírka ošacení 2022
1
Podzimní sběr odpadu 2022
Humanitární sbírka ošacení 2022
Knižní bazar končí v sobotu 1.10.2022
2
Drobečková navigace

Úvod > Úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    Pondělí   8:00 - 11:30 12:30 - 18:00
    Úterý    8:00 - 11:30  odpoledne po dohodě  
    Středa  8:00 - 11:30 12:30 - 18:00
  2. Telefonické podání: +420 495 580 130
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu info@vysoka-nad-labem.cz,  elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad Vysoká nad Labem, Vysoká nad Labem 22, 503 31 Vysoká nad Labem.

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

Pondělí   8:00 - 11:30 12:30 - 18:00
Úterý    8:00 - 11:30  odpoledne po dohodě  
Středa  8:00 - 11:30 12:30 - 18:00


Telefonické podání:
+420 495 580 130
Poštou na adresu Obecní úřad Vysoká nad Labem, Vysoká nad Labem 22, 503 31 Vysoká nad Labem.
Elektronicky na e-mail: info@vysoka-nad-labem.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: h7xbrwr
Elektonickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě
  • Poštou na adresu Obecní úřad Vysoká nad Labem, Vysoká nad Labem 22, 503 31 Vysoká nad Labem.
  • Formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní úřad - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní úřad není schopen zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Položka Sazba
hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.)

250,00 Kč

fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A4, 1 str)

4,00 Kč

paušál provozních nákladů (materiál, energie)

60,00 Kč

ostatní náklady

dle skutečně
vynaložených nákladů

Formuláře

Formuláře obecního úřadu