Fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
30
Fotografie z posvícení
31 1 2 3
Nábor do fotbalového oddílu
4
Pozvánka na fotbal 4.9.2021
5
Klubové zkoušky retrieverů 2021
Informace ČTÚ o možném zhoršení kvality TV signálu
6
Problém s ranním školním autobusem
7
ROZHLEDNA MILÍŘ JE Z TECHNICKÝCH DŮVODŮ UZAVŘENA
8
Informační schůzka pro zájemce o cvičení dětí
ROZHLEDNA MILÍŘ JE Z TECHNICKÝCH DŮVODŮ UZAVŘENA
Dnes je obecní úřad otevřen pouze do 16 hodin
9
VEŘEJNÁ SCHŮZE - ODKANALIZOVÁNÍ LOKALITY PODLESÍ
Vymývání popelnic
ROZHLEDNA MILÍŘ JE Z TECHNICKÝCH DŮVODŮ UZAVŘENA
Vymývání popelnic - upřesnění
10
ROZHLEDNA MILÍŘ JE Z TECHNICKÝCH DŮVODŮ UZAVŘENA
Prodej pstruhů v pátek 10.9.2021
11
ROZHLEDNA MILÍŘ JE Z TECHNICKÝCH DŮVODŮ UZAVŘENA
12
ROZHLEDNA MILÍŘ JE Z TECHNICKÝCH DŮVODŮ UZAVŘENA
13 14 15
Tento týden je knihovna uzavřena
16
Tento týden je knihovna uzavřena
17
Tento týden je knihovna uzavřena
18
Charitativní fotbalový turnaj 18.9.2021
19
20
Kominíka můžete objednat na úřadě
Fotograie z charitativního fotbalového turnaje 2021
21
Kominíka můžete objednat na úřadě
22
Kominíka můžete objednat na úřadě
23
Kominíka můžete objednat na úřadě
24
Humanitární sbírka ošacení 2021
25
Humanitární sbírka ošacení 2021
26
27 28 29 30
Oddíly a cvičení pro děti i dospělé od září 2021
1 2
Podzimní sběr velkoobjemového a nebezpečného odpadu 2021
3
Drobečková navigace

Úvod > Úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    Pondělí   8:00 - 11:30 12:30 - 18:00
    Úterý    8:00 - 11:30  odpoledne po dohodě  
    Středa  8:00 - 11:30 12:30 - 18:00
  2. Telefonické podání: +420 495 580 130
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu info@vysoka-nad-labem.cz,  elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad Vysoká nad Labem, Vysoká nad Labem 22, 503 31 Vysoká nad Labem.

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

Pondělí   8:00 - 11:30 12:30 - 18:00
Úterý    8:00 - 11:30  odpoledne po dohodě  
Středa  8:00 - 11:30 12:30 - 18:00


Telefonické podání:
+420 495 580 130
Poštou na adresu Obecní úřad Vysoká nad Labem, Vysoká nad Labem 22, 503 31 Vysoká nad Labem.
Elektronicky na e-mail: info@vysoka-nad-labem.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: h7xbrwr
Elektonickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě
  • Poštou na adresu Obecní úřad Vysoká nad Labem, Vysoká nad Labem 22, 503 31 Vysoká nad Labem.
  • Formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní úřad - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní úřad není schopen zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Položka Sazba
hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.)

250,00 Kč

fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A4, 1 str)

4,00 Kč

paušál provozních nákladů (materiál, energie)

60,00 Kč

ostatní náklady

dle skutečně
vynaložených nákladů

Formuláře

Formuláře obecního úřadu