RSS Přihlásit se k odběru novinek znak minimapa

Vyhledat v textu

Kalendář akcí

Po Út St Čt So Ne
25
Vyhlášení výběrového řízení na pacht klubovny u hřiště
26
Vyhlášení výběrového řízení na pacht klubovny u hřiště
27
Komu patří toto kotě?
Vyhlášení výběrového řízení na pacht klubovny u hřiště
28
Vyhlášení výběrového řízení na pacht klubovny u hřiště
29
Oznámení o přerušení dodávky vody
30
Co se děje o víkendu 30.11. a 1.12.2019
1
Adventní tvoření a zpívání 2019
Co se děje o víkendu 30.11. a 1.12.2019
Obecní bruslení 1.12.2019
Hlášení neděle 1.12. v 10 a v 11 hodin
2 3
Přerušení dodávky elektřiny
4
Prodej vánočních stromků 2019
5
Prodej vánočních stromků 2019
6
Prodej vánočních stromků 2019
7
Co se děje o víkendu 7. a 8.12.2019
Divadlo U Salavců
Prodej vánočních stromků 2019
Hlášení sobota 7.12.2019 v 15 a v 17 hodin.
8
Co se děje o víkendu 7. a 8.12.2019
Mikulášská besídka 2019
Prodej vánočních stromků 2019
Hlášení neděle 8.12.2019 v 15 hodin
9
Prodej vánočních stromků 2019
10
Prodej vánočních stromků 2019
11
Prodej vánočních stromků 2019
12
Prodej vánočních stromků 2019
13
Prodej vánočních stromků 2019
14
Přerušení dodávky elektřiny v části obce
Prodej vánočních stromků 2019
15
Prodej vánočních stromků 2019
16
Prodej vánočních stromků 2019
17
Prodej vánočních stromků 2019
18
Prodej vánočních stromků 2019
19
Prodej vánočních stromků 2019
20
Prodej vánočních stromků 2019
21
Prodej vánočních stromků 2019
22
Prodej vánočních stromků 2019
23
Prodej vánočních stromků 2019
24
Vánoční a silvestrovské rozhlížení
25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4
Tři králové ve Vysoké 2020
5
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    Pondělí 8:00 - 11:30 12:30 - 18:00
    Středa 8:00 - 11:30 12:30 - 18:00
  2. Telefonické podání: +420 495 580 130
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu info@vysoka-nad-labem.cz,  elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad Vysoká nad Labem, Vysoká nad Labem 22, 503 31 Vysoká nad Labem.

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

Pondělí 8:00 - 11:30 12:30 - 18:00
Středa 8:00 - 11:30 12:30 - 18:00

Telefonické podání: +420 495 580 130
Poštou na adresu Obecní úřad Vysoká nad Labem, Vysoká nad Labem 22, 503 31 Vysoká nad Labem.
Elektronicky na e-mail: info@vysoka-nad-labem.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: h7xbrwr
Elektonickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě
  • Poštou na adresu Obecní úřad Vysoká nad Labem, Vysoká nad Labem 22, 503 31 Vysoká nad Labem.
  • Formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní úřad - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní úřad není schopen zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Položka Sazba
hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.)

250,00 Kč

fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A4, 1 str)

4,00 Kč

paušál provozních nákladů (materiál, energie)

60,00 Kč

ostatní náklady

dle skutečně
vynaložených nákladů

Formuláře

Formuláře obecního úřadu