RSS Přihlásit se k odběru novinek znak minimapa

Vyhledat v textu

Kalendář akcí

Po Út St Čt So Ne
31
Fotografie z Vysockého posvícení 2020
1
Od 1. září s rouškami na úřad i jinam
Prosíme o bezhotovostní platby
2
Nábor do fotbalového oddílu FK VYSOKÁ NAD LABEM
Od 1. září s rouškami na úřad i jinam
3
Nábor do fotbalového oddílu FK VYSOKÁ NAD LABEM
Od 1. září s rouškami na úřad i jinam
4
Nábor do fotbalového oddílu FK VYSOKÁ NAD LABEM
Od 1. září s rouškami na úřad i jinam
5
Co se děje o víkendu 5.9. a 6.9.2020
Od 1. září s rouškami na úřad i jinam
Hlášení sobota 5.9. v 17 hodin
6
Co se děje o víkendu 5.9. a 6.9.2020
Klubové zkoušky retrieverů
Od 1. září s rouškami na úřad i jinam
7
Od 1. září s rouškami na úřad i jinam
Rozvrh lekcí Power Yogy na školní rok 2020 - 2021
8
Pěstitelské pálení v Hrobicích
9 10
Aktuálně o koronaviru
11 12
Co se děje o víkendu 12. 9. a 13. 9. 2020
Pozvánka na fotbal 12.9.2020
Hlášení sobota 12.9.2020 v 16 hodin
13
Co se děje o víkendu 12. 9. a 13. 9. 2020
14 15 16 17 18 19
Co se děje o víkendu 19. a 20. září 2020
Charitativní fotbalový turnaj
20
Co se děje o víkendu 19. a 20. září 2020
21
Objednejte si kominíka
22
Objednejte si kominíka
23
Objednejte si kominíka
24
Objednejte si kominíka
25 26 27
28 29 30 1 2 3
Sběr velkoobjemového a nebezpečného odpadu podzim 2020
Vysocký IRONMAN 2020
4
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    Pondělí 8:00 - 11:30 12:30 - 18:00
    Středa 8:00 - 11:30 12:30 - 18:00
  2. Telefonické podání: +420 495 580 130
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu info@vysoka-nad-labem.cz,  elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad Vysoká nad Labem, Vysoká nad Labem 22, 503 31 Vysoká nad Labem.

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

Pondělí 8:00 - 11:30 12:30 - 18:00
Středa 8:00 - 11:30 12:30 - 18:00

Telefonické podání: +420 495 580 130
Poštou na adresu Obecní úřad Vysoká nad Labem, Vysoká nad Labem 22, 503 31 Vysoká nad Labem.
Elektronicky na e-mail: info@vysoka-nad-labem.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: h7xbrwr
Elektonickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě
  • Poštou na adresu Obecní úřad Vysoká nad Labem, Vysoká nad Labem 22, 503 31 Vysoká nad Labem.
  • Formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní úřad - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní úřad není schopen zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Položka Sazba
hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.)

250,00 Kč

fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A4, 1 str)

4,00 Kč

paušál provozních nákladů (materiál, energie)

60,00 Kč

ostatní náklady

dle skutečně
vynaložených nákladů

Formuláře

Formuláře obecního úřadu