Fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
30
Otevírací doby občanské vybavenosti ke konci roku 2024
31
Otevírací doby občanské vybavenosti ke konci roku 2024
Sváteční Silvestrovské rozhlížení 2024
Svoz odpadů proběhne v úterý 31.12.
1
Otevírací doby občanské vybavenosti ke konci roku 2024
2 3
Tříkrálová sbírka bude ve Vysoké 4.1.2025 - hledáme krále a královny!
4
Co se děje o víkendu 4. a 5. ledna 2025
5
Co se děje o víkendu 4. a 5. ledna 2025
Fotografie z tříkrálového koledování 2025
6 7
Otevírací doba Občerstvení u hřiště v týdnu od 6. do 12. ledna 2025
8
Otevírací doba Občerstvení u hřiště v týdnu od 6. do 12. ledna 2025
9
Odstávka elektřiny dne 9. ledna 2025
Otevírací doba Občerstvení u hřiště v týdnu od 6. do 12. ledna 2025
10
Otevírací doba Občerstvení u hřiště v týdnu od 6. do 12. ledna 2025
11
Pozvánka na VYSOCKÝ BÁL 2025
Otevírací doba Občerstvení u hřiště v týdnu od 6. do 12. ledna 2025
Poslední volné lístky na obecní bál
12
Otevírací doba Občerstvení u hřiště v týdnu od 6. do 12. ledna 2025
13
Svoz vánočních stromků bude 13. ledna
14 15
Zpomalení dopravy v lokalitě Pod Vinicí
16 17 18 19
20 21 22 23 24
Zajímavý článek o archeologických nálezech mezi Vysokou nad Labem a Hradcem Králové
25
Pozvánka na basketbalové zápasy o víkendu 25. a 26. ledna
26
Pozvánka na basketbalové zápasy o víkendu 25. a 26. ledna
27 28
PROSÍME O SPRÁVNÉ TŘÍDĚNÍ SEPAROVANÉHO ODPADU!
29 30 31
Probíhá kontrola a oprava veřejného osvětlení
1
Probíhá kontrola a oprava veřejného osvětlení
2
Probíhá kontrola a oprava veřejného osvětlení
Drobečková navigace

Úvod > Obec > Aktuality > Rozhodnutí o provozu obecního úřadu

Rozhodnutí o provozu obecního úřadu



Datum konání:
20.4.2020
Datum ukončení:
26.4.2020

Obecní úřad obce Vysoká nad Labem s platností od 20.4.2020 obnovuje svou činnost ve standardních úředních hodinách.

Celý text rozhodnutí je ke stažení zde: rozhodnutí o provozu úřadu od 20.4..pdf

Prosíme občany, aby:

  • kvůli záležitostem, které jdou vyřídit telefonicky, E-mailem či jinak, nechodili na úřad
  • nevstupovali do úřadu bez roušky
  • používali dezinfekci rukou umístěnou v předsíni úřadu
  • dodržovali odstupy 2 m
  • platili převodem na účet či kartou
  • měli trpělivost, protože v kanceláři bude vždy jen jeden pracovník

Upozorňujeme, že výše uvedené může být kdykoli operativně změněno v reakci na aktuální vývoj situace.