Fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
29 30 31 1
Poplatky za popelnice a psy vybíráme od 5. února 2024.
V novém MASkáči je článek o přírodě na Milíři
2
Keramické dílničky únor 2024
Žádost o spolupráci - nelegální těžba
3
Keramické dílničky únor 2024
Čerstvé ovoce a zelenina každou sobotu U Salavců
4
5 6 7
Cvičení s fyzioterapeuty
8 9 10
Myslivecký ples bude 10. února 2024
11
Dětský karneval 2024
12
Fotografie z dětského karnevalu 2024
13 14
Skupinové cvičení pod dohledem fyzioterapeutů
15
PILOXING v zrcadlové tělocvičně
16 17 18
19 20 21 22 23
Prodej pstruhů bude v pátek 23. února v 15:30 hodin
24
U Salavců bude hrát ANILOK - pivní rock
Den na lyžích s Vojenskou zdravotní pojišťovnou
25
26 27 28 29 1 2
Výprodej betonových výrobků ve II. jakosti
3
Drobečková navigace

Úvod > Skryté stránky > REŽIM OBCE V SOUVISLOSTI S KORONAVIREM COVID-19 > Provoz sportovního areálu

Provoz sportovního areálu



Datum konání:
11.5.2020
Datum ukončení:
17.5.2020

Starosta obce Vysoká nad Labem, v reakci na Usnesení vlády ČR ze dne 30.4.2020 č. 490, O přijetí krizového opatření, rozhodl dne 10.5.2020 takto: ruší se Rozhodnutí starosty obce Vysoká nad Labem ze dne 4.4.2020, o částečném využívání sportovišť ve sportovním areálu Vysoká nad Labem a

Povoluje se využívání všech sportovišť ve sportovním areálu Vysoká nad Labem, s platností od 11.5.2020, za předpokladu dodržení následujících podmínek:

• na venkovních sportovištích může sportovat nejvýše 100 osob.
• ve sportovní hale může sportovat nejvýše 100 osob.
• nejsou využívány společné šatny, umývárny a sprchy, v tělocvičně je zákaz vstupu na galerii, vyjma průchodu sportovců do malé tělocvičny
• ve sportovní hale bude zajištěn časový odstup mezi lekcemi minimálně 15 minut, během tohoto času bude provedena dezinfekce prostor a řádné vyvětrání
• jednotlivé skupiny sportovců užívacích sportovní halu se budou střídat tak, aby mezi nimi byl minimalizován kontakt, tedy nastupující skupina počká venku na odchod skupiny, která dokončila cvičení, poté bude provedeno vyvětrání a dezinfekce, až potom může být zahájeno další cvičení
• používání záchodů je povoleno, na záchodech bude umístěna dezinfekce pro uživatele a bude zajištěna pravidelná dezinfekce prostor, zejména tam, kde se uživatelé dotýkají rukama
• bude provozně oddělen prostor pro sportovce a pro diváky, tak aby vzdálenost mezi sportovci a ostatními osobami byla nejméně 2 metry, sportovci v době tréninku nebo zápasu nejsou povinni nosit roušku
• pro trenéry a vedoucí lekcí bude k dispozici nádoba s dezinfekčním prostředkem na dezinfekci rukou a po skončení tréninku bude prováděna pravidelná dezinfekce všech použitých tréninkových pomůcek

Zodpovídají: trenéři, vedoucí lekcí a správce areálu

Ke stažení zde: režim sportovního areálu 11.5.2020.pdf