Fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
30
Souhrnné informace pro občany obce v souvislosti s koronavirem
Informace občanům ohledně uzavírání smluv se společností TRIDENT EUROPE SE
Smlouvy s TRIDENT EUROPE SE - prodloužení termínu
Zametání krajnic v celé obci
31
Zametání krajnic v celé obci
1
Zametání krajnic v celé obci
2
Zametání krajnic v celé obci
3
informace MŽP o nakládání s odpadem v době koronaviru
4
Pivo z pivovaru Beránek pravidelně ve Vysoké!
informace MŽP o nakládání s odpadem v době koronaviru
5
informace MŽP o nakládání s odpadem v době koronaviru
6
informace MŽP o nakládání s odpadem v době koronaviru
7
informace MŽP o nakládání s odpadem v době koronaviru
Rozhodnutí o částečném využívání sportovního areálu
8
informace MŽP o nakládání s odpadem v době koronaviru
Režim sběru separovaného odpadu
Rozhodnutí o částečném využívání sportovního areálu
Pivo z pivovaru Beránek opět ve Vysoké!
9
informace MŽP o nakládání s odpadem v době koronaviru
Režim sběru separovaného odpadu
Rozhodnutí o částečném využívání sportovního areálu
Informace pro seniory - leták MPSV
10
informace MŽP o nakládání s odpadem v době koronaviru
Rozhodnutí o částečném využívání sportovního areálu
Informace pro seniory - leták MPSV
11
informace MŽP o nakládání s odpadem v době koronaviru
Rozhodnutí o částečném využívání sportovního areálu
Informace pro seniory - leták MPSV
12
informace MŽP o nakládání s odpadem v době koronaviru
Rozhodnutí o částečném využívání sportovního areálu
Informace pro seniory - leták MPSV
13
Rozhodnutí o částečném využívání sportovního areálu
Informace pro seniory - leták MPSV
14
Aktuální informace pro občany - 14.4.2020
Rozhodnutí o částečném využívání sportovního areálu
Informace pro seniory - leták MPSV
Informace o dávkách sociální podpory a kompenzačním bonusu
15
Aktuální informace pro občany - 14.4.2020
Informace o dávkách sociální podpory a kompenzačním bonusu
Harmonogram uvolnění podnikatelských a dalších činností
Informace o počtu osob v obci s pozitivním testem na koronavirus k 15.4.2020
Pivo z pivovaru Beránek dnes v 16 hodin před prodejnou potravin
16
Aktuální informace pro občany - 14.4.2020
Informace o dávkách sociální podpory a kompenzačním bonusu
Harmonogram uvolnění podnikatelských a dalších činností
Informace o počtu osob v obci s pozitivním testem na koronavirus k 15.4.2020
Zpravodaj 1/2020
17
Informace o počtu osob v obci s pozitivním testem na koronavirus k 15.4.2020
Zpravodaj č. 1-2020
Varování před hrozbou kybernetických útoků
18
Informace o počtu osob v obci s pozitivním testem na koronavirus k 15.4.2020
Zpravodaj č. 1-2020
Varování před hrozbou kybernetických útoků
19
Informace o počtu osob v obci s pozitivním testem na koronavirus k 15.4.2020
Zpravodaj č. 1-2020
Varování před hrozbou kybernetických útoků
20
Informace o počtu osob v obci s pozitivním testem na koronavirus k 15.4.2020
Rozhodnutí o provozu obecního úřadu
21
Informace o počtu osob v obci s pozitivním testem na koronavirus k 15.4.2020
Rozhodnutí o provozu obecního úřadu
22
Informace o počtu osob v obci s pozitivním testem na koronavirus k 15.4.2020
Rozhodnutí o provozu obecního úřadu
Separovaný odpad vozte, prosím, do kontejnerů
Desinfekční prostředky a roušky zdarma na obecním úřadě
Pivo z pivovaru Beránek opět dnes v 16 hodin před prodejnou potravin
23
Informace o počtu osob v obci s pozitivním testem na koronavirus k 15.4.2020
Rozhodnutí o provozu obecního úřadu
Separovaný odpad vozte, prosím, do kontejnerů
Desinfekční prostředky a roušky zdarma na obecním úřadě
24
Informace o počtu osob v obci s pozitivním testem na koronavirus k 15.4.2020
Rozhodnutí o provozu obecního úřadu
Separovaný odpad vozte, prosím, do kontejnerů
Desinfekční prostředky a roušky zdarma na obecním úřadě
Harmonogram uvolnění podnikatelských a jiných činností 24.4.2020
Nařízení vlády ze dne 24.4.2020
25
Informace o počtu osob v obci s pozitivním testem na koronavirus k 15.4.2020
Rozhodnutí o provozu obecního úřadu
Desinfekční prostředky a roušky zdarma na obecním úřadě
Harmonogram uvolnění podnikatelských a jiných činností 24.4.2020
Nařízení vlády ze dne 24.4.2020
26
Informace o počtu osob v obci s pozitivním testem na koronavirus k 15.4.2020
Rozhodnutí o provozu obecního úřadu
Desinfekční prostředky a roušky zdarma na obecním úřadě
Harmonogram uvolnění podnikatelských a jiných činností 24.4.2020
Nařízení vlády ze dne 24.4.2020
27
Harmonogram uvolnění podnikatelských a jiných činností 24.4.2020
Nařízení vlády ze dne 24.4.2020
Informace z Královéhradecké provozní
28
Harmonogram uvolnění podnikatelských a jiných činností 24.4.2020
Nařízení vlády ze dne 24.4.2020
Informace z Královéhradecké provozní
29
Harmonogram uvolnění podnikatelských a jiných činností 24.4.2020
Nařízení vlády ze dne 24.4.2020
Informace z Královéhradecké provozní
30
Harmonogram uvolnění podnikatelských a jiných činností 24.4.2020
Nařízení vlády ze dne 24.4.2020
Informace z Královéhradecké provozní
1
Informace z Královéhradecké provozní
2
Informace z Královéhradecké provozní
3
Informace z Královéhradecké provozní
Drobečková navigace

Úvod > Úřad > Elektronická podatelna

Elektronická podatelna

Elektronické podání pošty je možné prostřednictvím níže uvedeného formuláře, e-mailové zprávy nebo na technickém nosiči dat (usb flash). Nosič můžete doručit do podatelny Obecního úřadu v úřední hodiny. Na jednom technickém nosiči dat smí být pouze jedno podání a jeho přílohy.

Poznámka: v případě elektronického podpisu nutno používat zaručené elektronické podpisy a kvalifikované certifikáty vydávané akreditovanými poskytovateli certifikačních služeb. Další informace o elektronickém podpisu najdete na www.ica.cz.

Adresa elektronické podatelny: starosta@vysoka-nad-labem.cz

Požadavky na elektronická podání:
Pokud je přílohou soubor, obecní úřad akceptuje soubory ve formátech: *.HTML (hypertextový dokument), *.TXT (prostý text), *.RTF (dokument v textovém standardu RTF), *.PDF (dokument ve formátu Adobe Acrobat), *.DOC a DOCX (dokument MS Word), *.XLS a XLSX (dokument MS Excel). *.ODT nebo *.ODS (dokument Open Office), případně v běžném grafickém formatu nebo ve formátu *.ZIP a *.RAR.
Jednou zprávou (nebo na jednom technickém nosiči dat) zasílejte pouze jedno podání. Maximální velikost přílohy pro elektronické podání (mimo technický nosič) je 10 MB.

Vámi zadané osobní údaje budeme zpracovávat za účelem odpovědi. Bližší informace naleznete v zásadách zpracování osobních údajů

Adresa pro osobní podání a pro příjem podání na technických nosičích dat:

Obec Vysoká nad Labem
Vysoká nad Labem 22
503 31 Vysoká nad Labem

Úřední hodiny pro osobní podání a pro příjem podání na technických nosičích dat:

Pondělí   8:00 - 11:30 12:30 - 18:00
Úterý    8:00 - 11:30  odpoledne po dohodě  
Středa  8:00 - 11:30 12:30 - 18:00

 

Příjem a zpracování elektronikých podání:

Obdrží-li elektronická podatelna elektronické podání, vyrozumí o tom odesilatele e-mailovou zprávou, odeslanou na adresu uvedenou v podání. Obsah zprávy je dán výsledkem prvotních kontrol e-podání z hlediska čitelnosti, přítomnosti e-podpisu, přítomnosti viru atd. Neprojde-li e-podání některou kontrolou, není e-podatelnou přijato a ve zprávě je pak uveden konkrétní důvod. Vypsány jsou i identifikační údaje e-podání.

Pokud si odesilatel vymíní zaslání zprávy o přijetí podání v listinné podobě, elektronická podatelna mu zprávu v této podobě odešle.

Pokud si odesilatel vymíní, může být další komunikace s Obecním úřadem vedena výhradně v listinné podobě.

Po přijetí elektronického podání je elektronická písemnost podána do spisové služby úřadu. Dlaší postup je již stejný jako u běžného podání.

Zpracování elektronických podání se řídí příslušnými zákonnými normami a standardem ISVS pro provoz elektronických podatelen ve vztahu k používání zaručeného elektronického podpicu (vydal ÚVIS č.016/01.01)