Fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
28
Co se děje o prodlouženém víkendu 26.9. - 28.9.2020
Sváteční rozhlížení 28.9.2020
29 30
Montáž nových svítidel pokračuje, sbíráme podněty
Provoz rozhledny Milíř v nejbližších dnech
1
Změna otevírací doby pošty
Montáž nových svítidel pokračuje, sbíráme podněty
Rušení plánovaných akcí
2
Montáž nových svítidel pokračuje, sbíráme podněty
Co se děje v pátek a o víkendu 3. a 4. 10. 2020
3
ZRUŠENO Vysocký IRONMAN 2020
Sběr velkoobjemového a nebezpečného odpadu podzim 2020
Montáž nových svítidel pokračuje, sbíráme podněty
Co se děje v pátek a o víkendu 3. a 4. 10. 2020
Výsledky voleb ve Vysoké nad Labem
Hlášení sobota 3.10.2020 ve 14 hodin
4
Rozhledna Milíř hlásí ukončení sezóny
Co se děje v pátek a o víkendu 3. a 4. 10. 2020
Výsledky voleb ve Vysoké nad Labem
5
Režim sportovního areálu po dobu nouzového stavu
Výsledky voleb ve Vysoké nad Labem
6
Režim sportovního areálu po dobu nouzového stavu
7
Režim sportovního areálu po dobu nouzového stavu
8
Režim sportovního areálu po dobu nouzového stavu
9
Režim sportovního areálu po dobu nouzového stavu
10
ZRUŠENO Oslava 7. výročí otevření rozhledny Milíř
Režim sportovního areálu po dobu nouzového stavu
Oprava vodorovného dopravního značení
11
Režim sportovního areálu po dobu nouzového stavu
Oprava vodorovného dopravního značení
12
Výsledky 2. kola voleb do Senátu parlamentu ČR ve Vysoké.
PROVOZ OBECNÍHO ÚŘADU VYSOKÁ NAD LABEM OD 12.10.2020
13
PROVOZ OBECNÍHO ÚŘADU VYSOKÁ NAD LABEM OD 12.10.2020
14
PROVOZ OBECNÍHO ÚŘADU VYSOKÁ NAD LABEM OD 12.10.2020
15
PROVOZ OBECNÍHO ÚŘADU VYSOKÁ NAD LABEM OD 12.10.2020
16
PROVOZ OBECNÍHO ÚŘADU VYSOKÁ NAD LABEM OD 12.10.2020
Humanitární sbírka ošacení 16. a 17. 10. 2020
Hlášení pátek 16.10.2020 v 15 a v 16 hodin
17
PROVOZ OBECNÍHO ÚŘADU VYSOKÁ NAD LABEM OD 12.10.2020
Humanitární sbírka ošacení 16. a 17. 10. 2020
Hlášení sobota 17.10.2020 v 9 hodin
18
PROVOZ OBECNÍHO ÚŘADU VYSOKÁ NAD LABEM OD 12.10.2020
Výměna osvětlení je dokončena, poslední možnost úprav
19
PROVOZ OBECNÍHO ÚŘADU VYSOKÁ NAD LABEM OD 12.10.2020
Omezení provozu veřejné autobusové dopravy a opatření
20
PROVOZ OBECNÍHO ÚŘADU VYSOKÁ NAD LABEM OD 12.10.2020
Omezení provozu veřejné autobusové dopravy a opatření
21
PROVOZ OBECNÍHO ÚŘADU VYSOKÁ NAD LABEM OD 12.10.2020
Omezení provozu veřejné autobusové dopravy a opatření
Pivo z pivovaru Beránek ve středu 21.10. opět ve Vysoké!
Hlášení středa 21.10.2020 v 16 hodin
22
PROVOZ OBECNÍHO ÚŘADU VYSOKÁ NAD LABEM OD 12.10.2020
Omezení provozu veřejné autobusové dopravy a opatření
23
Omezení provozu veřejné autobusové dopravy a opatření
24
Omezení provozu veřejné autobusové dopravy a opatření
Pivo z pivovaru Beránek se prodává v sobotu od 11 hodin
Hlášení sobota 24.10.2020 v 11 hodin
25
Omezení provozu veřejné autobusové dopravy a opatření
26
PROVOZ OBECNÍHO ÚŘADU VYSOKÁ NAD LABEM po dobu nouzového stavu
27
PROVOZ OBECNÍHO ÚŘADU VYSOKÁ NAD LABEM po dobu nouzového stavu
Bioodpad ukládejte pouze do kontejnerů
Zdůvodněni opatření proti šíření koronaviru
28
PROVOZ OBECNÍHO ÚŘADU VYSOKÁ NAD LABEM po dobu nouzového stavu
Bioodpad ukládejte pouze do kontejnerů
Zdůvodněni opatření proti šíření koronaviru
Pivo Beránek dnes od 16 hodin před prodejnou potravin
29
PROVOZ OBECNÍHO ÚŘADU VYSOKÁ NAD LABEM po dobu nouzového stavu
Bioodpad ukládejte pouze do kontejnerů
Zdůvodněni opatření proti šíření koronaviru
Zpravodaj č. 3-2020
Zpravodaj 3/2020
30
PROVOZ OBECNÍHO ÚŘADU VYSOKÁ NAD LABEM po dobu nouzového stavu
Bioodpad ukládejte pouze do kontejnerů
Zdůvodněni opatření proti šíření koronaviru
31
PROVOZ OBECNÍHO ÚŘADU VYSOKÁ NAD LABEM po dobu nouzového stavu
Bioodpad ukládejte pouze do kontejnerů
Zdůvodněni opatření proti šíření koronaviru
Zrušené akce o víkendu
1
DUŠIČKY LETOS NEBUDOU
PROVOZ OBECNÍHO ÚŘADU VYSOKÁ NAD LABEM po dobu nouzového stavu
Bioodpad ukládejte pouze do kontejnerů
Zdůvodněni opatření proti šíření koronaviru
Zrušené akce o víkendu
Drobečková navigace

Úvod > Úřad > Elektronická podatelna

Elektronická podatelna

Elektronické podání pošty je možné prostřednictvím níže uvedeného formuláře, e-mailové zprávy nebo na technickém nosiči dat (usb flash). Nosič můžete doručit do podatelny Obecního úřadu v úřední hodiny. Na jednom technickém nosiči dat smí být pouze jedno podání a jeho přílohy.

Poznámka: v případě elektronického podpisu nutno používat zaručené elektronické podpisy a kvalifikované certifikáty vydávané akreditovanými poskytovateli certifikačních služeb. Další informace o elektronickém podpisu najdete na www.ica.cz.

Adresa elektronické podatelny: starosta@vysoka-nad-labem.cz

Požadavky na elektronická podání:
Pokud je přílohou soubor, obecní úřad akceptuje soubory ve formátech: *.HTML (hypertextový dokument), *.TXT (prostý text), *.RTF (dokument v textovém standardu RTF), *.PDF (dokument ve formátu Adobe Acrobat), *.DOC a DOCX (dokument MS Word), *.XLS a XLSX (dokument MS Excel). *.ODT nebo *.ODS (dokument Open Office), případně v běžném grafickém formatu nebo ve formátu *.ZIP a *.RAR.
Jednou zprávou (nebo na jednom technickém nosiči dat) zasílejte pouze jedno podání. Maximální velikost přílohy pro elektronické podání (mimo technický nosič) je 10 MB.

Vámi zadané osobní údaje budeme zpracovávat za účelem odpovědi. Bližší informace naleznete v zásadách zpracování osobních údajů

Adresa pro osobní podání a pro příjem podání na technických nosičích dat:

Obec Vysoká nad Labem
Vysoká nad Labem 22
503 31 Vysoká nad Labem

Úřední hodiny pro osobní podání a pro příjem podání na technických nosičích dat:

Pondělí   8:00 - 11:30 12:30 - 18:00
Úterý    8:00 - 11:30  odpoledne po dohodě  
Středa  8:00 - 11:30 12:30 - 18:00

 

Příjem a zpracování elektronikých podání:

Obdrží-li elektronická podatelna elektronické podání, vyrozumí o tom odesilatele e-mailovou zprávou, odeslanou na adresu uvedenou v podání. Obsah zprávy je dán výsledkem prvotních kontrol e-podání z hlediska čitelnosti, přítomnosti e-podpisu, přítomnosti viru atd. Neprojde-li e-podání některou kontrolou, není e-podatelnou přijato a ve zprávě je pak uveden konkrétní důvod. Vypsány jsou i identifikační údaje e-podání.

Pokud si odesilatel vymíní zaslání zprávy o přijetí podání v listinné podobě, elektronická podatelna mu zprávu v této podobě odešle.

Pokud si odesilatel vymíní, může být další komunikace s Obecním úřadem vedena výhradně v listinné podobě.

Po přijetí elektronického podání je elektronická písemnost podána do spisové služby úřadu. Dlaší postup je již stejný jako u běžného podání.

Zpracování elektronických podání se řídí příslušnými zákonnými normami a standardem ISVS pro provoz elektronických podatelen ve vztahu k používání zaručeného elektronického podpicu (vydal ÚVIS č.016/01.01)