Fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
28
Dokumentační video ze stavby D35
Možnosti pomoci obcím na Moravě postižených přírodní katastrofou
Prodej čerstvých jahod v pondělí 28.6.2021
29
Pomoc obcím na Moravě postižených tornádem
Zpravodaj 2/2021
30
Pomoc obcím na Moravě postižených tornádem
Dodatkové tabule na zastávkách
1
Pomoc obcím na Moravě postižených tornádem
Nový zpravodaj č 2/2021
2
Pomoc obcím na Moravě postižených tornádem
Nový zpravodaj č 2/2021
Fotografie z vítání občánků 2021
Očkování proti COVID-19
3
Pomoc obcím na Moravě postižených tornádem
Nový zpravodaj č 2/2021
Očkování proti COVID-19
4
Pomoc obcím na Moravě postižených tornádem
Nový zpravodaj č 2/2021
Očkování proti COVID-19
Nenašel někdo model vrtulníku?
5
Pomoc obcím na Moravě postižených tornádem
Putování za krásami lesa
Očkování proti COVID-19
6
Očkování proti COVID-19
7
Očkování proti COVID-19
Prodej jahod, meruněk a třešní ve středu 7.7.2021
8 9
Zamyšlení nad sekáním "zaplevelených" ploch
10 11
12 13
Prodej borůvek, okurek, rybízu a třešní
Hasiči rozpečetili pokladničku s penězi pro obce postižené tornádem
14
Ztratila se andulka
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
Sport bar u hřiště otevírá 25. července
26 27 28 29 30
Prodej pstruhů bude v pátek 30. července od 10 hodin
Ztráta koťátka
Dřišťál a rozmarýn
31 1
Drobečková navigace

Úvod > Úřad > Elektronická podatelna

Elektronická podatelna

Elektronické podání pošty je možné prostřednictvím níže uvedeného formuláře, e-mailové zprávy nebo na technickém nosiči dat (usb flash). Nosič můžete doručit do podatelny Obecního úřadu v úřední hodiny. Na jednom technickém nosiči dat smí být pouze jedno podání a jeho přílohy.

Poznámka: v případě elektronického podpisu nutno používat zaručené elektronické podpisy a kvalifikované certifikáty vydávané akreditovanými poskytovateli certifikačních služeb. Další informace o elektronickém podpisu najdete na www.ica.cz.

Adresa elektronické podatelny: starosta@vysoka-nad-labem.cz

Požadavky na elektronická podání:
Pokud je přílohou soubor, obecní úřad akceptuje soubory ve formátech: *.HTML (hypertextový dokument), *.TXT (prostý text), *.RTF (dokument v textovém standardu RTF), *.PDF (dokument ve formátu Adobe Acrobat), *.DOC a DOCX (dokument MS Word), *.XLS a XLSX (dokument MS Excel). *.ODT nebo *.ODS (dokument Open Office), případně v běžném grafickém formatu nebo ve formátu *.ZIP a *.RAR.
Jednou zprávou (nebo na jednom technickém nosiči dat) zasílejte pouze jedno podání. Maximální velikost přílohy pro elektronické podání (mimo technický nosič) je 10 MB.

Vámi zadané osobní údaje budeme zpracovávat za účelem odpovědi. Bližší informace naleznete v zásadách zpracování osobních údajů

Adresa pro osobní podání a pro příjem podání na technických nosičích dat:

Obec Vysoká nad Labem
Vysoká nad Labem 22
503 31 Vysoká nad Labem

Úřední hodiny pro osobní podání a pro příjem podání na technických nosičích dat:

Pondělí   8:00 - 11:30 12:30 - 18:00
Úterý    8:00 - 11:30  odpoledne po dohodě  
Středa  8:00 - 11:30 12:30 - 18:00

 

Příjem a zpracování elektronikých podání:

Obdrží-li elektronická podatelna elektronické podání, vyrozumí o tom odesilatele e-mailovou zprávou, odeslanou na adresu uvedenou v podání. Obsah zprávy je dán výsledkem prvotních kontrol e-podání z hlediska čitelnosti, přítomnosti e-podpisu, přítomnosti viru atd. Neprojde-li e-podání některou kontrolou, není e-podatelnou přijato a ve zprávě je pak uveden konkrétní důvod. Vypsány jsou i identifikační údaje e-podání.

Pokud si odesilatel vymíní zaslání zprávy o přijetí podání v listinné podobě, elektronická podatelna mu zprávu v této podobě odešle.

Pokud si odesilatel vymíní, může být další komunikace s Obecním úřadem vedena výhradně v listinné podobě.

Po přijetí elektronického podání je elektronická písemnost podána do spisové služby úřadu. Dlaší postup je již stejný jako u běžného podání.

Zpracování elektronických podání se řídí příslušnými zákonnými normami a standardem ISVS pro provoz elektronických podatelen ve vztahu k používání zaručeného elektronického podpicu (vydal ÚVIS č.016/01.01)