Fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
26 27 28 29 30
Prodej pstruhů bude v pátek 30. července od 10 hodin
Ztráta koťátka
Dřišťál a rozmarýn
31 1
2 3
Prodej borůvek, broskví a česneku
4 5 6
Utekla želva
7 8
Prodejna potravin Hruška přijme prodavače/prodavačku
9 10
Našly se klíče
11 12 13
Řešení dopravní situace v Opatovicích nad Labem
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
Volná místa v POLABÍ VYSOKÁ a.s.
24 25 26 27 28
Vysocké posvícení 28.8.2021
Posvícenská jízda starých traktorů 2021
Posvícenská rocková zábava
V sobotu 28.8. je rozhledna Milíř uzavřena.
29
30
Fotografie z posvícení
31 1 2 3
Nábor do fotbalového oddílu
4
Pozvánka na fotbal 4.9.2021
5
Klubové zkoušky retrieverů 2021
Informace ČTÚ o možném zhoršení kvality TV signálu
Drobečková navigace

Úvod > Často hledáte > Hlášení adresy pro doručování

Hlášení adresy pro doručování

Adresa, na kterou mají být doručovány písemnosti, tzv. doručovací adresa, je referenčním údajem podle zákona o základních registrech. V případě, že bydlíte na jiné, než na adrese svého trvalého pobytu, můžete požádat o zavedení doručovací adresy do informačního systému evidence obyvatel.

Ohlášení adresy pro doručování, její změnu nebo zrušení, lze provést také na obecním úřadu ve Vysoké nad Labem. Jak tedy zařídit, aby Vás úřady prostřednictvím základních registrů kontaktovaly na doručovací adrese?

Zavedení, změnu nebo zrušení adresy pro doručování ohlašuje:

Občan České republiky starší 15 let nebo jím pověřený zmocněnec na základě zvláštní plné moci s úředně ověřenými podpisy.

Jak při vyřizování postupovat?

Nejprve vyplníte formulář „Hlášení adresy pro doručování“ v listinné podobě, který je k dispozici buď na obecním úřadu, anebo přímo zde. Vyplněný formulář podepíšete a následně jej předložíte, spolu s dokladem k ověření totožnosti (tj. občanský průkaz nebo cestovní pas), přímo na podatelně obecního úřadu.

Formulář k ohlášení adresy pro doručování

Pokud vyplněný formulář podepíšete mimo podatelnu obecního úřadu, tedy bez účasti pověřeného zaměstnance, je nezbytné nechat si svůj podpis úředně ověřit. Takto podepsaný a ověřený dokument můžete zaslat na podatelnu obecního úřadu prostřednictvím doručovatele poštovních služeb nebo pomocí datové schránky v elektronické podobě. Převedený formulář však musí být opatřen ještě elektronickým podpisem.

V případě potřeby můžete pověřit, na základě ověřené plné moci, zmocněnce k nahlášení doručovací adresy do informačního systému. Tento úkon lze provést rovněž na obecním úřadě.

Seznam institucí, kam je vhodné adresu pro doručování nahlásit:

  • banky či jiné finanční společnosti,
  • dodavatelé elektrické energie,
  • plynárny,
  • registr vozidel,
  • komerční pojišťovny, u kterých je vedena Vaše pojistka,
  • ošetřující lékaři, zubař,
  • zaměstnavatel či škola,
  • pošta (v případě SIPO, placení televizních a rozhlasových poplatků),
  • telefonní operátor, atd.

Další důležité informace k životní situaci

Správní ani jiné poplatky nejsou stanoveny.

Ohlašovna zapíše údaj o adrese pro doručování písemností bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 3 pracovních dnů ode dne, kdy se o vzniku nebo změně skutečnosti související se zapsaným údajem dozví.