Fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
28
Fotografie z adventního tvoření 2022
Je možno žádat o dotace z rozpočtu obce na rok 2023
29 30 1 2
Prodej pstruhů bude v pátek 2. prosince v 16 hodin
3 4
Mikulášská besídka 2022
5
Fotografie z mikulášské besídky 2022
Dnes je pošta z provozních důvodů uzavřena!
6 7 8 9
Divadlo PATHALIE bude 9.12. v sále U Salavců
Co se děje v pátek 9.12. a o víkendu 10. a 11.12.2022
10
Co se děje v pátek 9.12. a o víkendu 10. a 11.12.2022
11
Obecní bruslení bude 11. prosince
Co se děje v pátek 9.12. a o víkendu 10. a 11.12.2022
12
Změna odjezdu autobusu linky 20
13 14 15 16
Změna jízdního řádu linky č. 18.
17 18
19 20 21
Úřední hodiny obecního úřadu o svátcích
Zpravodaj 4-2022
22
Úřední hodiny obecního úřadu o svátcích
Zpravodaj 4-2022
23
Úřední hodiny obecního úřadu o svátcích
24
Úřední hodiny obecního úřadu o svátcích
Sváteční rozhlížení s hudebním překvapením
25
Úřední hodiny obecního úřadu o svátcích
26
Úřední hodiny obecního úřadu o svátcích
27
Úřední hodiny obecního úřadu o svátcích
28
Úřední hodiny obecního úřadu o svátcích
29
Úřední hodiny obecního úřadu o svátcích
30
Úřední hodiny obecního úřadu o svátcích
31
Sváteční rozhlížení 2022
Úřední hodiny obecního úřadu o svátcích
1
Úřední hodiny obecního úřadu o svátcích
Drobečková navigace

Úvod > Často hledáte > Hlášení adresy pro doručování

Hlášení adresy pro doručování

Adresa, na kterou mají být doručovány písemnosti, tzv. doručovací adresa, je referenčním údajem podle zákona o základních registrech. V případě, že bydlíte na jiné, než na adrese svého trvalého pobytu, můžete požádat o zavedení doručovací adresy do informačního systému evidence obyvatel.

Ohlášení adresy pro doručování, její změnu nebo zrušení, lze provést také na obecním úřadu ve Vysoké nad Labem. Jak tedy zařídit, aby Vás úřady prostřednictvím základních registrů kontaktovaly na doručovací adrese?

Zavedení, změnu nebo zrušení adresy pro doručování ohlašuje:

Občan České republiky starší 15 let nebo jím pověřený zmocněnec na základě zvláštní plné moci s úředně ověřenými podpisy.

Jak při vyřizování postupovat?

Nejprve vyplníte formulář „Hlášení adresy pro doručování“ v listinné podobě, který je k dispozici buď na obecním úřadu, anebo přímo zde. Vyplněný formulář podepíšete a následně jej předložíte, spolu s dokladem k ověření totožnosti (tj. občanský průkaz nebo cestovní pas), přímo na podatelně obecního úřadu.

Formulář k ohlášení adresy pro doručování

Pokud vyplněný formulář podepíšete mimo podatelnu obecního úřadu, tedy bez účasti pověřeného zaměstnance, je nezbytné nechat si svůj podpis úředně ověřit. Takto podepsaný a ověřený dokument můžete zaslat na podatelnu obecního úřadu prostřednictvím doručovatele poštovních služeb nebo pomocí datové schránky v elektronické podobě. Převedený formulář však musí být opatřen ještě elektronickým podpisem.

V případě potřeby můžete pověřit, na základě ověřené plné moci, zmocněnce k nahlášení doručovací adresy do informačního systému. Tento úkon lze provést rovněž na obecním úřadě.

Seznam institucí, kam je vhodné adresu pro doručování nahlásit:

  • banky či jiné finanční společnosti,
  • dodavatelé elektrické energie,
  • plynárny,
  • registr vozidel,
  • komerční pojišťovny, u kterých je vedena Vaše pojistka,
  • ošetřující lékaři, zubař,
  • zaměstnavatel či škola,
  • pošta (v případě SIPO, placení televizních a rozhlasových poplatků),
  • telefonní operátor, atd.

Další důležité informace k životní situaci

Správní ani jiné poplatky nejsou stanoveny.

Ohlašovna zapíše údaj o adrese pro doručování písemností bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 3 pracovních dnů ode dne, kdy se o vzniku nebo změně skutečnosti související se zapsaným údajem dozví.