Fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
28
Co se děje o prodlouženém víkendu 26.9. - 28.9.2020
Sváteční rozhlížení 28.9.2020
29 30
Montáž nových svítidel pokračuje, sbíráme podněty
Provoz rozhledny Milíř v nejbližších dnech
1
Změna otevírací doby pošty
Montáž nových svítidel pokračuje, sbíráme podněty
Rušení plánovaných akcí
2
Montáž nových svítidel pokračuje, sbíráme podněty
Co se děje v pátek a o víkendu 3. a 4. 10. 2020
3
ZRUŠENO Vysocký IRONMAN 2020
Sběr velkoobjemového a nebezpečného odpadu podzim 2020
Montáž nových svítidel pokračuje, sbíráme podněty
Co se děje v pátek a o víkendu 3. a 4. 10. 2020
Výsledky voleb ve Vysoké nad Labem
Hlášení sobota 3.10.2020 ve 14 hodin
4
Rozhledna Milíř hlásí ukončení sezóny
Co se děje v pátek a o víkendu 3. a 4. 10. 2020
Výsledky voleb ve Vysoké nad Labem
5
Režim sportovního areálu po dobu nouzového stavu
Výsledky voleb ve Vysoké nad Labem
6
Režim sportovního areálu po dobu nouzového stavu
7
Režim sportovního areálu po dobu nouzového stavu
8
Režim sportovního areálu po dobu nouzového stavu
9
Režim sportovního areálu po dobu nouzového stavu
10
ZRUŠENO Oslava 7. výročí otevření rozhledny Milíř
Režim sportovního areálu po dobu nouzového stavu
Oprava vodorovného dopravního značení
11
Režim sportovního areálu po dobu nouzového stavu
Oprava vodorovného dopravního značení
12
Výsledky 2. kola voleb do Senátu parlamentu ČR ve Vysoké.
PROVOZ OBECNÍHO ÚŘADU VYSOKÁ NAD LABEM OD 12.10.2020
13
PROVOZ OBECNÍHO ÚŘADU VYSOKÁ NAD LABEM OD 12.10.2020
14
PROVOZ OBECNÍHO ÚŘADU VYSOKÁ NAD LABEM OD 12.10.2020
15
PROVOZ OBECNÍHO ÚŘADU VYSOKÁ NAD LABEM OD 12.10.2020
16
PROVOZ OBECNÍHO ÚŘADU VYSOKÁ NAD LABEM OD 12.10.2020
Humanitární sbírka ošacení 16. a 17. 10. 2020
Hlášení pátek 16.10.2020 v 15 a v 16 hodin
17
PROVOZ OBECNÍHO ÚŘADU VYSOKÁ NAD LABEM OD 12.10.2020
Humanitární sbírka ošacení 16. a 17. 10. 2020
Hlášení sobota 17.10.2020 v 9 hodin
18
PROVOZ OBECNÍHO ÚŘADU VYSOKÁ NAD LABEM OD 12.10.2020
Výměna osvětlení je dokončena, poslední možnost úprav
19
PROVOZ OBECNÍHO ÚŘADU VYSOKÁ NAD LABEM OD 12.10.2020
Omezení provozu veřejné autobusové dopravy a opatření
20
PROVOZ OBECNÍHO ÚŘADU VYSOKÁ NAD LABEM OD 12.10.2020
Omezení provozu veřejné autobusové dopravy a opatření
21
PROVOZ OBECNÍHO ÚŘADU VYSOKÁ NAD LABEM OD 12.10.2020
Omezení provozu veřejné autobusové dopravy a opatření
Pivo z pivovaru Beránek ve středu 21.10. opět ve Vysoké!
Hlášení středa 21.10.2020 v 16 hodin
22
PROVOZ OBECNÍHO ÚŘADU VYSOKÁ NAD LABEM OD 12.10.2020
Omezení provozu veřejné autobusové dopravy a opatření
23
Omezení provozu veřejné autobusové dopravy a opatření
24
Omezení provozu veřejné autobusové dopravy a opatření
Pivo z pivovaru Beránek se prodává v sobotu od 11 hodin
Hlášení sobota 24.10.2020 v 11 hodin
25
Omezení provozu veřejné autobusové dopravy a opatření
26
PROVOZ OBECNÍHO ÚŘADU VYSOKÁ NAD LABEM po dobu nouzového stavu
27
PROVOZ OBECNÍHO ÚŘADU VYSOKÁ NAD LABEM po dobu nouzového stavu
Bioodpad ukládejte pouze do kontejnerů
Zdůvodněni opatření proti šíření koronaviru
28
PROVOZ OBECNÍHO ÚŘADU VYSOKÁ NAD LABEM po dobu nouzového stavu
Bioodpad ukládejte pouze do kontejnerů
Zdůvodněni opatření proti šíření koronaviru
Pivo Beránek dnes od 16 hodin před prodejnou potravin
29
PROVOZ OBECNÍHO ÚŘADU VYSOKÁ NAD LABEM po dobu nouzového stavu
Bioodpad ukládejte pouze do kontejnerů
Zdůvodněni opatření proti šíření koronaviru
Zpravodaj č. 3-2020
Zpravodaj 3/2020
30
PROVOZ OBECNÍHO ÚŘADU VYSOKÁ NAD LABEM po dobu nouzového stavu
Bioodpad ukládejte pouze do kontejnerů
Zdůvodněni opatření proti šíření koronaviru
31
PROVOZ OBECNÍHO ÚŘADU VYSOKÁ NAD LABEM po dobu nouzového stavu
Bioodpad ukládejte pouze do kontejnerů
Zdůvodněni opatření proti šíření koronaviru
Zrušené akce o víkendu
1
DUŠIČKY LETOS NEBUDOU
PROVOZ OBECNÍHO ÚŘADU VYSOKÁ NAD LABEM po dobu nouzového stavu
Bioodpad ukládejte pouze do kontejnerů
Zdůvodněni opatření proti šíření koronaviru
Zrušené akce o víkendu
Drobečková navigace

Úvod > Úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    Pondělí   8:00 - 11:30 
    12:30 - 18:00  
    Úterý    8:00 - 11:30  odpoledne po dohodě  
    Středa  8:00 - 11:30    12:30 - 18:00   
    Čtvrtek  8:00 - 11:30  odpoledne po dohodě  
    Pátek  8:00 - 11:30  odpoledne po dohodě  
  2. Telefonické podání: +420 495 580 130
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu info@vysoka-nad-labem.cz,  elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad Vysoká nad Labem, Vysoká nad Labem 22, 503 31 Vysoká nad Labem.

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

Pondělí   8:00 - 11:30 
12:30 - 18:00  
Úterý    8:00 - 11:30  odpoledne po dohodě  
Středa  8:00 - 11:30    12:30 - 18:00   
Čtvrtek  8:00 - 11:30  odpoledne po dohodě  
Pátek  8:00 - 11:30  odpoledne po dohodě  


Telefonické podání:
+420 495 580 130
Poštou na adresu Obecní úřad Vysoká nad Labem, Vysoká nad Labem 22, 503 31 Vysoká nad Labem.
Elektronicky na e-mail: info@vysoka-nad-labem.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: h7xbrwr
Elektonickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě
  • Poštou na adresu Obecní úřad Vysoká nad Labem, Vysoká nad Labem 22, 503 31 Vysoká nad Labem.
  • Formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní úřad - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní úřad není schopen zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Položka Sazba
hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.)

250,00 Kč

fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A4, 1 str)

4,00 Kč

paušál provozních nákladů (materiál, energie)

60,00 Kč

ostatní náklady

dle skutečně
vynaložených nákladů

Formuláře

Formuláře obecního úřadu