Fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
30
Vyhlášení výběrového řízení na nájem (pacht) občerstvení u rozhledny Milíř
31
Lampionový průvod strašidel 2023
Vyhlášení výběrového řízení na nájem (pacht) občerstvení u rozhledny Milíř
1
Objednávka čerstvé mladé zeleniny (microgreens) až do domu
Vyhlášení výběrového řízení na nájem (pacht) občerstvení u rozhledny Milíř
Fotografie z lampionového průvodu strašidel 2023
2
Hubert nabízí domácí produkty
Vyhlášení výběrového řízení na nájem (pacht) občerstvení u rozhledny Milíř
3
Hubert nabízí domácí produkty
Vyhlášení výběrového řízení na nájem (pacht) občerstvení u rozhledny Milíř
4
Vyhlášení výběrového řízení na nájem (pacht) občerstvení u rozhledny Milíř
Co se děje o víkendu 4.11. a 5.11.2023
5
Hrabání trávy a povídání o přírodě na stráni kopce Milíř
Vyhlášení výběrového řízení na nájem (pacht) občerstvení u rozhledny Milíř
Co se děje o víkendu 4.11. a 5.11.2023
6
Vyhlášení výběrového řízení na nájem (pacht) občerstvení u rozhledny Milíř
7
Vyhlášení výběrového řízení na nájem (pacht) občerstvení u rozhledny Milíř
Prodej ovocných stromků bude v úterý 7. listopadu
Časosběrné video z instalace přetlakové haly
8
Vyhlášení výběrového řízení na nájem (pacht) občerstvení u rozhledny Milíř
9
Vyhlášení výběrového řízení na nájem (pacht) občerstvení u rozhledny Milíř
Do Vysoké přijede cirkus Mistral!
10
Vyhlášení výběrového řízení na nájem (pacht) občerstvení u rozhledny Milíř
Pozvánka na koncert Michala Horáka v PETROF GALLERY
Svatomartinská husa na Hubertu 10.11.
11
Vyhlášení výběrového řízení na nájem (pacht) občerstvení u rozhledny Milíř
Výtvarné dílničky - keramika
Pozvánka na basketbal 11. a 12. listopadu
12
Vyhlášení výběrového řízení na nájem (pacht) občerstvení u rozhledny Milíř
Pozvánka na basketbal 11. a 12. listopadu
13
Vyhlášení výběrového řízení na nájem (pacht) občerstvení u rozhledny Milíř
14 15 16
Tisková zpráva a foto z dobrovolnické akce na Milíři
17 18 19
20 21 22
Je možné žádat o dotaci z rozpočtu obce pro rok 2024
23 24 25
Sobotní posezení s ovarem, prejtem a tlačenkou
Co se děje o víkendu 25. a 26. listopadu 2023
26
Pozvánka do divadla U Salavců - Se starci na chmelu
Obecní bruslení bude v neděli 26. listopadu od 8 hodin
Co se děje o víkendu 25. a 26. listopadu 2023
27
Domácí uzené, bůček a salám od Huberta
Vánoční betlém stojí vedle zvoničky naproti obecnímu úřadu
28
V úterý 28.11. bude ve sportovní hale basketbalové derby!
Vánoční betlém stojí vedle zvoničky naproti obecnímu úřadu
Uzavření obecního úřadu dne 28.11.2023
29
Vánoční betlém stojí vedle zvoničky naproti obecnímu úřadu
30
Prodej pstruhů bude ve čtvrtek 30. listopadu v 16 hodin
Vánoční betlém stojí vedle zvoničky naproti obecnímu úřadu
1
Čertovská DISCO PÁRTY
Vánoční betlém stojí vedle zvoničky naproti obecnímu úřadu
Co se děje v pátek 1. 12. a o víkendu 2. a 3. 12. 2023
2
Vánoční betlém stojí vedle zvoničky naproti obecnímu úřadu
Co se děje v pátek 1. 12. a o víkendu 2. a 3. 12. 2023
3
Adventní tvoření a zpívání 2023
Vánoční betlém stojí vedle zvoničky naproti obecnímu úřadu
Co se děje v pátek 1. 12. a o víkendu 2. a 3. 12. 2023
Drobečková navigace

Úvod > Často hledáte > Svoz odpadů

Svoz odpadů

Režim svozu a separace odpadů vč. plateb je ošetřen obecně závaznou vyhláškou: OZV 1-2021, o místním poplatku za odpadové hospodářství svozový kalednář 2025.jpgPoplatek za likvidaci komunálního odpadu je splatný do konce března kalendářního roku.

500,- Kč na osobu a rok (dospělí)
250,- Kč na osobu a rok (děti do 15-ti let a občané nad 70 let)

Po zaplacení poplatku bude občanům vydána známka (samolepka) pro kalendářní rok, kterou nalepí na popelnici.

Komunální odpad v naší obci se likviduje prostřednictvím firmy Marius Pedersen, a.s., resp. Hradecké služby, a.s. Separované odpady a bioodpad odváží několik různých firem na základě rámcové smlouvy. Svozový plán je vpravo.

KOMUNÁLNÍ ODPAD se vyváží 1x za dva týdny, vždy v úterý. Noví obyvatelé mohou zakoupit popelnice na OÚ (dle počtu osob v domácnosti: 1-2 lidé = 1 popelnice, 3-4 lidé = 2 popelnice, 5 a více lidí = 3 popelnice). Cena jedné nádoby je cca 900 korun, dle aktuální nákupní ceny. Výměna staré či poškozené nádoby je pro občany obce bezplatná.

MOTIVAČNÍ PROGRAM - kdo více třídí, dostane odměnu! Při odběru menšího než maximálního počtu nádob (resp. známek) pro osoby trvale bydlící v nemovitosti s jedním číslem popisným bude těmto občanům poskytnuta odměna ve výši 500 korun na jednu neodebranou známku. Je ale nutno předem uhradit poplatky v plné výši, odměna bude proplacena zpětně na OÚ při odběru známek na popelnice.

 SEPAROVANÝ ODPAD se vyváží spolu s komunálním odpadem. Separace odpadu se provádí do plastových pytlů, barevně odlišených podle druhu odpadu: žluté na plasty, modré na papír a červené na nápojové kartony (tetrapacky). Pytle dostanete zdarma na obecním úřadě.

  • Naplněné pytle všech tří barev připraví občané ve svozový den ráno vedle popelnic
  • Pracovníci obce pytle odvezou a do poštovní schránky vloží prázdné pytle systémem „pytel za pytel“. Pokud ve schránce pytle nenajdete (stane se), pište na: info@vysoka-nad-labem.cz nebo volejte na tel. 495580130, uveďte číslo popisné a počet chybějících pytlů. Naši zaměstnanci Vám je přivezou. Nebo se stavte osobně v kanceláři.
  • Papírové krabice či rozměrnější kartony není třeba dávat do pytlů, je ale nutno je převázat, aby se při manipulaci nerozsypaly a v den svozu přistavit k popelnici
  • Veškeré pytle prosím zavazujte!
  • Do pytlů patří pouze separovaný komunální odpad z domácnosti, ne z firmy!
  • Rozměrné plasty, plastový zahradní nábytek atd. prosím odvezte do sběrného dvora.

KONTEJNERY NA SKLO jsou umístěny na několika místech, vyvážejí se jednou měsíčně. Separuje se zvlášť barevné a čiré sklo.

BIOODPAD: zelené kontejnery jsou celoročně přistaveny na pěti místech v obci a pravidelně vyváženy. Pokud máte větší množství např. větví naloženo na vozíku, můžete ho přivézt přímo do recyklačního dvora. Polabí a.s, „ve mlejnku“, poblíž hradecké ČOV. Uložení je pro občany naší obce zdarma.

POUŽITÝ JEDLÝ OLEJ se sbírá do speciálních černých nádob s otvorem, nalitý a uzavřený do PET lahve.

ELEKTROODPAD všeho druhu můžete uložit zdarma do kontejneru u prodejny potravin, větší věci (televize, lednička,…) do E-domku za prodejnou potravin, nejlépe po dohodě na telefonu: 495580130. Drobný elektroodpad (např. nabíječku, fén) můžete odložit do kontejneru na obecním úřadě.

SBĚR STARÉHO ŠATSTVA pořádá obec ve spolupráci s Diakonií Broumov dvakrát ročně, pytle na šatstvo poskytuje zdarma obecní úřad. Podobně jako ostatní sběry je i tento včas avizován ve zpravodaji, na webu i jinými obvyklými způsoby. Pro uložení šatstva i obuvi lze využít i kontejner umístěný u prodejny potravin.

SBĚR KOVŮ: drobné kovové věci (konzervy, plechovky, hliníkové obaly,…) můžete uložit do šedých kontejnerů na sběrných místech, Odvoz větších věcí bude organizován dle potřeby.

NEBEZPEČNÝ A VELKOOBJEMOVÝ ODPAD Obec organizuje jarní a podzimní sběr, kdy občané obce se mohou zdarma zbavit nepotřebných věcí. POZOR: uložení starého WC ke kontejneru na sklo opravdu není separace, ale znečišťování veřejného prostranství a může být pokutováno! Kromě toho mohou občané naší obce využívat sběrný dvůr na adrese: Hradecké služby a.s., Bratří Štefanů 990, 500 03 Hradec Králové.
Popis příjezdu do sběrného dvora:  Výpadovka směr Třebechovice p.O. Cca 200m za supermarketem Terno odbočit vlevo ihned za autobusovou zastávkou do areálu. Sběrný dvůr je na konci tohoto areálu a příjezd k němu je označen.