Fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
29
Otevírací doba rozhledny Milíř v týdnu od 29.4. do 5.5.2024
Otevírací doba Občerstvení u hřiště v týdnu od 29.4. do 5.5.2024
30
Čarodějnice 2024 pozvánka
1 2
Fotografie z pálení čarodějnic
3
V části obce nefunguje veřejné osvětlení, hledáme příčinu
4
V části obce nefunguje veřejné osvětlení, hledáme příčinu
Co se děje o víkendu 4. a 5. května 2024
5
V části obce nefunguje veřejné osvětlení, hledáme příčinu
Co se děje o víkendu 4. a 5. května 2024
6
Základní škola Čeperka má pro příští školní rok volná místa v 1. a 5. ročníku
V části obce nefunguje veřejné osvětlení, hledáme příčinu
Otevírací doba rozhledny Milíř v týdnu od 6.5. do 12.5.2024
Otevírací doba občerstvení Na Hřišti v týdnu 6.5.-12.5.
7
Připomínka 79. výročí tragických událostí v květnu 1945
7. 5. 1945 - Den, kdy hodiny rozhodovaly o osudu celé vesnice
8 9 10
Keramické dílničky květen 2024
Prodej pstruhů bude v pátek 10.května
Penzion a restaurace Hubert bude mít nově otevřeno i v pátek a v sobotu
11
Hradubický běh
Keramické dílničky květen 2024
Penzion a restaurace Hubert bude mít nově otevřeno i v pátek a v sobotu
12
13
Otevírací doba rozhledny Milíř v týdnu od 13.5. do 19.5.2024
Otevírací doba Občerstvení u hřiště v týdnu od 13.5. do 19.5.2024
14 15 16 17
Rozhledna Milíř je dnes uzavřena
18
Co se děje o víkendu 18. a 19. května 2024
19
Co se děje o víkendu 18. a 19. května 2024
20 21 22 23 24
Odečty elektroměrů budou probíhat od 24.5.2024
25
Odečty elektroměrů budou probíhat od 24.5.2024
26
Vysocká pětka 2024
Odečty elektroměrů budou probíhat od 24.5.2024
27
Odečty elektroměrů budou probíhat od 24.5.2024
28
Odečty elektroměrů budou probíhat od 24.5.2024
29
Odečty elektroměrů budou probíhat od 24.5.2024
30
Odečty elektroměrů budou probíhat od 24.5.2024
31
Odečty elektroměrů budou probíhat od 24.5.2024
1
Odečty elektroměrů budou probíhat od 24.5.2024
2
Odečty elektroměrů budou probíhat od 24.5.2024
Drobečková navigace

Úvod > Obec > Zpravodaj > Diskuze > Diskuze - původní > Návštěvní kniha

Návštěvní kniha

Tato rubrika slouží pro snadný a rychlý písemný kontakt občanů s Obecním úřadem Vysoká nad Labem formou veřejné diskuse.
Uvádějte prosím Vaše jméno a e-mailovou adresu, jinak na zprávy nebudeme reagovat.

Řadit od nejnovějšího Přidat komentář
  • 9. 11. 2011 11:30
    Jiří Horák - Moderátor
    Bioodpad - odpověď

    Dobrý den, kontejnery na bioodpad byly letos rozmístěny na pěti místech v obci a po dobu cca dvou měsíců (dva kontejnery v nové zástavbě byly již od srpna). To je v porovnání s minulými lety naprostý rekord - dosud jsme dávali tři kontejnery na cca 3 týdny. Vyvážení kontejnerů speciální technikou a likvidace bioodpadu je poměrně drahá záležitost a v rozpočtu pro letošní rok na to již nemáme prostředky.
    Takže kontejnery na bioodpad již letos bohužel přistaveny nebudou. Posekanou trávu, listí apod. můžete odvážet na betonové plato cca 150 m za hřbitovem směrem na Bukovinu vpravo. S pozdravem Jiří Horák


  • 14. 11. 2011 7:12
    John
    Konečně vítězí rozum

    Dobrý den,
    koncem týdne mě zastihlo po delší době pár dobrých zpráv.
    Nejdříve bych chtěl poděkovat za super bruslení a fotky z něho.
    Pak jsem byl potěšen, že zastupitelstvo konečně začalo bojovat se sobeckostí a zprůjezdnilo uličku.
    Panu Dušákovi bych poděkoval za sepsání petice a škoda, že jste s ní nedorazil do naší části, to byste místo 40 podpisů měl minimálně 80. Bohužel jsem o ní nevěděl, protože bych jinak sám Vás kontaktoval.
    Žiju také v pěší zóně, jezdí tam auta, někteří jako šílenci.V životě by mě nenapadalo usilovat o to, aby tam ostatní nemohli jezdit. Jsem si vědom toho, že každý zodpovídá za sebe (i jako řidič auta s možnými následky), eventuálně za své děti, ale holt někteří postkomunisté to nejsou schopni do dnešních dnů pochopit. Obavy spoluobčana o bezpečnost mě připadají doslova komické, každý snad nyní víme o co mu šlo, aby mu kolem baráku nejezdila auta, a kdo je kdo v obci.
    V této souvislosti jsem se ptal pamětníků, zda došlo v obci ke sražení někoho, nepočítám v to samozřejmě úsek na hlavní silnici. A připadá mi, že kozel chce být zahradníkem. Jak jsem se dověděl před několika lety syn spoluobčana, předpokládám rovněž retardérový petičník, v obci při minimálně nepředpisové jízdě zmasakroval jednu paní, ta to přežila a uzdravila se a díky její velkorysosti to pro něho nemělo další následky.
    Pano starosto předpokládám, že Vás nepřizpůsobivý spoluobčan nepřestane otravovat, ale pevně věřím, že neschválíte již takovou věc proti lidem co byla vybudována na jaře. Nyní je tam retardérů ještě dost, ale dá se autem a i na kole jakž takž projet.
    Opravdu upřímně Vám děkuji
    John


  • 23. 11. 2011 11:36
    Karolína

    Dobrý den,
    můžete mi laskavě vysvětlit chování pracujících lidí v obchodě? Místo aby jedna šla k pokladně, tak tam zatím můžete strávit 20 minut, ale důležité je aby si pokecali nebo jen tak stály u salámů nebo vykládaly zboží. Dále bych se chtěla zeptat co mají znamenat ty mušky, které lítají kolem pečiva a pečivu se ani pečivo nedá říkat. Nebo spíš oni neznají čerstvé pečivo a když tam jdete v 11, tak že mají úplně tvrdé pečivo? Tomu říkají obchod? Navíc ochota je fakt veliká. Navíc to, co oni si dovolí je neuvěřitelné.
    Dále jsem se chtěla zeptat, jestli by nešli přidat autobusy. O víkendech jich jezdí fakt málo, navíc když vám ujede poslední autobus, tak se domů nedostanete a aby jezdil poslední autobus ve 22:36 od adalbertium je dost brzo.


  • 23. 11. 2011 23:19
    Jan Vavřina
    Reakce na Karolínu

    Karolíno, nevím, jestli jste to zkoušela nebo ne, ale není lepší si "stěžovat" - vyjádřit nespokojenost přímo v obchodě? Co s tím má administrátor (pan starosta) společného? Když mají v Hradci v obchodě tvrdé rohlíky, tak se lidé se svými stížnostmi také obracejí na pana primátora Finka? :-)


  • 24. 11. 2011 9:04
    Tomáš Strejc
    Je dobré mít flexibilní a kvalitní služby týk

    Hradec není Vysoká Jendo. Proč by nemohlo ve Vysoké fungovat to, co nikde jinde nefunguje. Nejúčinnější způsob jak něco zlepšit či na něco upozornit v "malé" obci (nikoli velkoměstě) je postěžovat si (upozornit na to) na stránkách obce (pokud jimi obec disponuje). Problém se děje v obci/vsi, navíc se to týká potravin, tak by to obec/ves měla vědět. Ix lidí tam nakupuje, třeba se v tom i najde a dá třeba i za pravdu Karolíně. Přímo na prodejně člověk sice může zkusit projevit nespokojenost, ale vesměs tím nic nezmůže (leda by chytil majitele za ucho, ukázal mu konkrétní nedostatky a vymáchal jej v tom). Navíc je dost málo lidí co se nebojí si obhájit svůj názor tak, aby se něco změnilo ku prospěchu.. Místo toho abych tu přirovnával Vysokou k Hradci, což je "magořina", bych raději podpořil Karolínu za zvýšení kvality služeb v jediném, pro některé vysočáky i velmi důležitém, obchůdku, což přinese prospěch koncovým účastníkům - nám všem! Budeme-li jednat naivně ve stylu Tvého příspěvku Jendo, nikam se nedostaneme. Lepší je lidi podporovat v dobrých věcech pro nás spoluobčany, než zkoušet dávat různá selská doporučení jež se navíc zdají být v mírné opozici. Vzpomeň si na mě, až na Tebe zbyde rohlík s komárem a budeš čekat ve frontě u kasy pár minut během nichž Tě ten komár štípne.... Mír v duši ;-)


  • 24. 11. 2011 10:06
    Jan Vavřina
    Reakce na Tomáše Strejce

    To, že Hradec není Vysoká, samozřejmě vím. Můj názor je takovej, že nejlepší a nejúčinnější je řešit věci s pravým člověkem, což v tomhle případě, podle mě, pan starosta není. Jestli mám problém v obchodě, že žádná z prodavaček není u kasy a je tam fronta, tak slušně požádám paní prodavačku, aby tam šla. Když budu mít další problémy, budu to řešit přímo v obchodě, eventuelně přes vyšší sílu v podobě nějakého vedoucího prodejny. Připadá mi nesmysl psát hned panu starostovi, aškoliv chápu a je dobře, že se na něj lidi rádi obrací, má v obci své jméno a určitou pravomoc a schopnost věci měnit.
    Vysokou s Hradcem jsem nesrovnával, takže slovo "magořina" není na svém místě.
    Žádná selská doporučení jsem nedával, co na tom je v opozici, taky nevím.
    Jen jsem chtěl upozornit na to, že jsou témata, která se dají řešit jinak než přes pana starostu.


  • 24. 11. 2011 18:03
    Jiří Horák - Moderátor
    Prodejna potravin, situace - odpověď.

    Dobrý den, děkuji diskutujícím za podnět i za projevenou důvěru v možnosti obce. Je pravdou, že prodejnu potravin nevlastní ani neprovozuje obec, ale firma Hruška spol s.r.o.. Pro případné stížnosti doporučuji standardní postup: prodavač - vedoucí prodejny - ředitelství (kontakty na http://www.hruska.info/).
    Nicméně slibuji, že při své nejbližší návštěvě prodejny sdělím názor Karolíny (zákazníka!) a požádám vedoucí o písemnou reakci, nejlépe zde.
    Ohledně autobusů: probíhají jednání s Dopravním Podnikem města HK. Výsledky se dozvíte v nejbližším zpravodaji.
    S pozdravem Jiří Horák


  • 28. 11. 2011 8:27
    Katka
    Adventního tvoření 2011

    Dobrý den,
    bylo by prosím možné zjistit, zda se dají ještě někde sehnat tzv. "lodičky", které byly k dispozici na adventním tvoření pro výrobu svícnu? Ve fotogalerii jsou např. na obrázku 17(P1020230.JPG ). Na adventním tvoření se na mě již nedostalo a měla bych o lodičku zájem. Předem moc děkuji za jakýkoliv kontakt či radu.


  • 28. 11. 2011 15:54
    Pavla Novotná
    odpověd na stížnost týkající se prodejny potr

    Dobrý den, chtěla bych reagovat na stížnost ze dne 23.11.2011.
    PEČIVO - neustálý problém, který musí řešit většina venkovských prodejen. Jsme odkázáni na jeden ranní závoz pečiva. Někdy nám přivezou pečivo z večerního pečení, což není nic moc, jindy z nočního,které je ještě teplé. Když si koupíte pečivo v pět hodin ráno a necháte ho volně uložené někde na stole, bude po pár hodinách stejné jako to, které koupíte odpoledne v obchodě.
    NEDOSTATEK PEČIVA - neustále se snažíme regulovat množství pečiva, ale těžko se to odhaduje. Možná to bude vypadat komicky, ale záleží i na počasí, na tom, zda lidé z obce jedou k lékaři do HK apod. To si pak nakoupí ve městě a nám tady spousta pečiva přebývá, jindy je pečiva nedostatek, jelikož máme i spoustu nepravidelných zákazníků, kteří k nám běžně nakupovat nechodí. V naší prodejně má každý zákazník možnost nechat si pečivo odložit. I toto zákazníkům nabízíme a někteří zákazníci této možnosti využívají. Co se týče ochoty personálu, nemyslím si, že bychom se k zákazníkům chovali neochotně, ale to musí posoudit zákazníci. Zboží se doplňuje průběžně během dne a vzhledem k tomu, že jsme na směně pouze dvě, může se stát, že buď u pultu nebo u pokladny momentálně nikdo není. Zboží nám vozí během dne, takže se musí mléčné výrobky, uzenina, mražené atd. okamžitě uskladnit. Proto se občas stane, že je na prodejně jen jedna prodavačka. Domnívám se, že na tak malou prodejnu máme docela rozsáhlý sortiment. Je třeba si uvědomit, že nejsme supermarket a není v našich silách mít zde vše. Věřím, že máme i spokojené zákazníky. Tuto stížnost pochopitelně předložím své nadřízené - oblastní inspektorce k posouzení a budu se snažit tuto situaci řešit ke spokojenosti našich zákazníků. Děkuji za pochopení.
    Pavla Novotná-vedoucí prodejny


  • 2. 12. 2011 10:33
    vyočák
    potraviny

    Já osobně navštěvuji potraviny téměř každý den a jsem spokojena. Sortiment v obchodě je dostačující, samozřejmě není výběr jako v hypermarketech, ale základní potraviny jsou k dostání vždy. Uzeniny kupuju jenom tady, jsem s nimi velice spokojena. Že není občas pečivo se stane, ale jak píše vedoucí prodejny, každý den je jiný počet zákazníků, tudíž to nelze odhadnout. Navíc je tu otevřeno v sobotu a neděli což u menších obcí nebývá.
    Spokojený zákazník